تحویل 4هزار و91 پرونده مددجویی در زلزله به ستادهای معین بنیادمسکن

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از 6 هزار واحد مسکونی مددجویی در زلزله اخیر خسارت دیده اند که از این تعداد 2 هزار و 700مسکن به صورت صد درصدی تخریب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  محسن رخصی،قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در حادثه زلزله غرب کشور خسارات جانی و مالی فراوانی به مردم به ویژه مددجویان وارد شده است،گفت: در زلزله اخیر ۸۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد فوت و بیش از ۳۳۷ نفر مصدوم شده اند.

رخصی با تاکید بر اینکه امدادگران کمیته امداد از نخستین روز پس از زلزله پای کار بوده اند؛ عنوان کرد:امدادگران این نهاد تاکنون چهار هزار و ۹۱ پرونده برای خانوارهای مددجو آسیب دیده از زلزله تشکیل و این پرونده ها را به ستادهای معین بنیاد مسکن تحویل داده اند.

وی تاکید کرد:همچنین امدادگران کمیته امداد به منظور خدمت رسانی سریع به خانواده های نیازمند تحت حمایت ۲۵۰ پرونده مربوط به این خانوارها را برای دریافت تسهیلات عمرانی به بانک های عامل معرفی کرده اند.

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد:همچنین زلزله اخیر به بیش از دو هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال مددجویی آسیب وارد کرده است.

محسن رخصی تاکید کرد: امدادگران کمیته امداد در تمامی حوزه ها همچون توزیع یک هزار و ۷۰۰ کامیون کمک مردمی، برپایی ایستگاه های مشاوره و روانشناسی و توزیع ۲۵۷ کانکس اهدایی خیران اقدامات و تلاش های فراوانی انجام داده اند که همه این اقدامات در نوع خود بسیار ارزشمند و جهادی بوده است.


رخصی با اشاره به اینکه اکنون اصلی ترین کار و فعالیت امداد پیگیری امور ساخت و تعمیر منازل مسکونی مددجویان زلزله زده است، بیان کرد: هم اکنون تمام فعالیت این نهاد برای بازسازی و ساخت منازل مسکونی رو جلو و با پیشرفت قابل توجهی در حال اجرا است.

انتهای پیام/ز


بیش از 6 هزار واحد مسکونی مددجویی در زلزله اخیر خسارت دیده اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار