شهردار گناوه:

برنامه جمعه‌های نشاط در ساحل گناوه برگزار می‌شود

شهردار گناوه گفت: برنامه نشاط اجتماعی روزهای جمعه با عنوان جمعه‌های نشاط در ساحل گناوه برگزار می‌شود.

برنامه جمعه‌های نشاط در ساحل گناوه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ماشاءالله احمدی اظهار داشت: برنامه های فرهنگی شهر گناوه برنامه ریزی شده است و افتتاحیه طرح نشاط و برنامه های فرهنگی همزمان با شب یلدا در پارک خور فاز ۳ همراه با موسیقی، حافظ خوانی و نقالی خواهد بود.

وی افزود: برنامه نشاط اجتماعی روزهای جمعه با عنوان جمعه‌های نشاط در ساحل گناوه با برنامه‌هایی مانند حجم‌های ماسه‌ای، پرواز بادبادک‌ها، بازی های بومی و محلی، مسابقه نقاشی کودکان و پاکسازی ساحل و دیگر نقاط شهر آغاز خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: آخر هفته ها در محلات شهرستان گناوه هر هفته در یک محله جشن همراه با موسیقی و مسابقات دارت، طناب کشی، طناب‌زنی و مسابقاتی از این قبیل با نام شب محلات به نام همان محله اجرا خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در طرح نشاط اجتماعی ورزشکاران و هنرمندان حضور گسترده و فعال دارند و اداره ورزش و جوانان نقش بسزایی در اجرای این برنامه‌ها دارد همچنین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، دو مجموعه فنی حرفه ای برادران و خواهران، کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان، جمعیت هلال احمر و سمن های شهرستان گناوه در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر همکاری می‌کنند.

شهردار گناوه در ادامه گفت: در برنامه پنج شنبه‌های سلامت هر هفته ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح ورزش صبحگاهی را در دستور کار قرار داده‌ایم که هر هفته یک هیئت ورزشی یا کارشناس ورزشی در محل پارک هنرمندان اجرای آن را برعهده دارد.

احمدی افزود: کلاس‌های روانشناسی و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی و همچنین کلاس‌های مذهبی مانند قرآن خوانی را در طرح نشاط اجتماعی اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/پ

برگزاری برنامه جمعه‌های نشاط در ساحل گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.