رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز خبرداد:

رفع تصرف بیش از ۲۵۰۰ متر از اراضی ملی منطقه طرقرود

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز گفت: حکم رفع تصرف ۲۵۰۰ متر از اراضی ملی منطقه طرقرود به اجرا در آمده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید زمانی،  اظهار کرد: پیرو دستور قاضی اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب نطنز، ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به همراه عوامل کلانتری طرقرود جهت اجرای حکم رفع تصرف و اعاده به وضع سابق به منطقه باغستان پایین طرقرود مراجعه و 2500 متر از اراضی ملی را رفع تصرف و فنس موجود در آن جمع آوری و به نمایندگان آن اداره تحویل داده شد.

وی با اشاره به فعالیت گشت یگان حفاظت از اراضی ملی در شهرستان نطنز گفت: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری جهت حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، این اداره با تشکیل یگان حفاظت از اراضی، بیش از گذشته در راه حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متصرفان تلاش کرده و به افراد سودجو فرصت تعرض به بیت‌المال را نخواهد داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز افزود: تصرف مجدد اراضی خلع ید شده مطابق ماده ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی مستوجب مجازات حبس از ۶ ماه تا ۲ سال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۵۰۴ به عنوان خط ارتباطی یگان حفاظت منابع طبیعی با مردم به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش درباره وقوع حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی، تصرف اراضی ملی، تخریب عرصه‌های منابع طبیعی نظیر قطع درختان، بوته‌کنی، ساخت و ساز و برداشت غیر مجاز در عرصه‌ها است.

پهنه اراضی ملی شهرستان نطنز حدود ۳۰۰ هزار هکتار است که ۲۵۰هزار هکتار آن مرتع، ۵۰ هزار هکتار آن بیابان است.

 

انتهای پیام/م

 

حکم رفع تصرف ۲۵۰۰ متر از اراضی ملی منطقه طرقرود به اجرا در آمده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.