تدوین سند فعالیت‌های بانوان استان

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: سند فعالیت زنان در تمام حوزه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باید بر اساس اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه تدوین شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت:متأسفانه زلزله خسارت های بسیار گسترده ای را به بار آورد پیام رهبرانقلاب و حضور گرم ایشان در مناطق زلزله زده سبب ایجاد انسجام میان همه دستگاه ها شد رییس جمهور نیز روز دوم در منطقه حضور پیدا کردند.

الهی تبار بیان کرد: مسئولین ارشد استان به ویژه استاندار کرمانشاه، نیروهای مسلح و دیگر مجموعه ها به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات مناطق زلزله زده تلاش کرده و می کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: باید سند فعالیت‌های بانوان استان در حوزه های مختلف براساس اسناد بالادستی و در یک برش استانی تهیه شده و در کارگروه زنان و خانواده تصویب شود و سپس به شورای برنامه ریزی رفته تا تصویب شود.

الهی تبار تاکید کرد: هرکاری که در حوزه استان انجام می شود باید براساس سیاست های کلی نظام و مطابق با اسناد بالادستی باشد.

انتهای پیام/ز


باید سند فعالیت‌های بانوان استان  تهیه شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.