سردار جعفری در کرمانشاه؛

سلفی فرمانده کل سپاه پاسداران با ستاره/80 درصد اسکان موقت مردم زلزله‌زده انجام شده است

فرمانده کل سپاه گفت: حدود 80 درصد اسکان موقت مردم زلزله‌زده انجام شده است و دولت بنا دارد با وام 40 میلیونی ساخت منازل را به خود مردم واگذار کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌(ص) سپاه پاسداران صبح امروز به منظور بازدید از روند نصب کانکس‌ها در مناطق زلزله‌زده غرب کشور وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شدند.

فرمانده کل سپاه و همراهان سپس با حضور میان زلزله‌زدگان از کانکس‌های تحویلی و روند بازسازی‌ها در روستا‌های سراب‌ذهاب، تپه‌ماران‌، تایشه‌ای و نوشیروان بازدید کردند و مدارس این مناطق با حضور این فرماندهان کلنگ‌زنی شد.

سردار جعفری ضمن دلجویی از تنها کودک بازمانده از یک خانواده در زلزله اخیر روستای نوشیروان سرپل‌ذهاب، گفت: ترتیبی می‌دهیم تا از پول شخصی خود پاسدار‌ها برای شما یک پس‌انداز خوب فراهم شود.

سلفی فرمانده کل سپاه پاسداران با ستاره/80 درصد اسکان موقت مردم زلزله‌زده انجام شده است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حدود 80 درصد اسکان موقت مردم زلزله‌زده انجام شده است، گفت: دولت بنا دارد با وام 40 میلیونی ساخت منازل را به خود مردم واگذار کند که مردم هم تقاضا دارند این کمک بلاعوض باشد و امیدوارم دولت این موضوع را بپذیرد.

وی ادامه داد: توصیه می‌کنیم مردم هرچه زودتر این پول را بگیرند و کار ساخت را آغاز کنند؛ البته می‌دانیم که 40-30 میلیون جواب این کار را نمی‌دهد و باید رقم قابل توجهی به آن اضافه شود که کمک‌های مردمی می‌تواند در این خصوص صورت گیرد، سپاه و قرارگاه خاتم نیز در کنار مردم هستند و کمک خواهند کرد.



انتهای پیام/ز

دلجویی فرمانده سپاه پاسداران از تنها بازمانده خانواده زلزله زده در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار