نشست اعضا کنگره ملی آیت الله آقا نجفی همدانی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

اعضای برگزاری کنگره ملی مفسر قرآن، آیت الله آقا نجفی همدانی، با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدار کردند.

نشست اعضا کنگره ملی آیت الله آقا نجفی همدانی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این نشست گفت: آیت الله آقا نجفی یکی از گنجینه های پنهان جهان تشیع در دوره معاصر است .
 صالحی، با قدردانی از برگزار کنندگان این کنگره، تشریح  ابعاد شخصیتی و انتشار آثار این عالم ربانی را از ویژگی های مفید نگره ملی مفسر قرآن، آیت الله آقا نجفی همدانی دانست.
آیت الله محمدی، رییس شورای سیاست گذاری استانی کنگره ملی مفسرقرآن مرحوم آقا نجفی نیزگفت: تجلیل از عالمان و تجلیل از علم، از ارزشهای انسانی است که هرکدام یکی از آیات الهی هستند، لذا بزرگداشت علما، موجب استمرار ارزشهای الهی و اسلامی در جامعه خواهد شد. 
آقای حجازی، دبیر این کنگره ملی نیز با بیان گزارشی از روند اجرایی امور، گفت: در زمان برگزاری ، کمیته های مختلف 53 نشست تخصصی را برگزار خواهند کرد.
در ادامه آقای آقا محمدی عضو شورای سیاست گذاری کنگره ملی مفسر قرآن آقا نجفی هم گفت:همدان یک معدن بزرگ از معنویت ، علم و تقوا، و نیازمند احیای فرهنگ و تشریح ابعاد علمی و معنوی شخصیتهای برجسته این خطه است .
آیت الله موسوی اصفهانی ، مدیر حوزه علمیه همدان و مسئول کمیته علمی کنگره نیز با تشریح بخشی از ابعاد روحانی آیت الله آقا نجفی گفت: ایشان به عنوان اسوه ی الهی ، معنوی و انقلابی وعالمی بزرگوار دارای همه این ویژگی هاست.
کنگره ملی مفسر قرآن، آیت الله آقا نجفی همدانی، هفتم و هشتم دی، در همدان برگزار میشود.
در کنار این کنگره که برای شناساندن این عارف ربانی و علمی برگزار میشود، کتاب‌های علمی و مذهبی وی نیز بازچاپ شده است.
انتهای پیام/د.ا

نشست مشترک وزیر فرهنگ با اعضای کنگره آقا نجفی همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.