خانواده‌ های شهدا پشتیبان انقلاب اسلامی

خانواده‌ های شهدا و جانبازان پرچمدار و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده معظم شهید مجید قاسم کردی و جانباز  حسن مسگران کریمی گفت: خانواده‌ های شهدا و جانبازان پرچمدار و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثار گران چشم و چراغ مردم و جامعه اسلامی اند و عزت و سربلندی ملت ایران مرهون خون شهدا است.

فرمانده انتظامی مازندران در این دیدار ضمن قدردانی از صبر و بردباری خانواده‌ های شهدا و جانبازان، گفت:خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به عنوان پرچم دار و پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تجلیل از خانواده‌ های این عزیزان یک وظیفه همگانی است.

وی، عزت، رحمت، تعهدواخلاص را ازویژگی‌ های بارز خانواد‌های معظم جانبازان وشهدا عنوان کردو افزود: خانود‌های جانبازان وشهداءعظیم‌ترین وگران بها‌ترین سرمایه‌ های نظام هستتند.

سردار میرفیضی گفت: شهدا جان خود را در راه حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و اعتلای اسلام و نظام اسلامی فدا کردند تا امروز امنیت در جامعه ما برقرار باشد و در سایه همین امنیت شاهد تلاش و کوشش اقشار مختلف مردم در اجتماع باشیم.

در پایان این دیدار با اهداء هدایا و لوح تقدیر از خانواده آن‌ ها قدردانی شد.

انتهای پیام/ م

جانبازان و شهدا پرچمداران انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار