پایداری امنیت کشور با ترویج فرهنگ شهادت

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: رمز پایداری امنیت و آرامش کشور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با حضور درمنزل شهید احمد عرب خزایلی دربخش گهرباران ضمن تجلیل از رشادت‌های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی شهادت را هدیه‌ای الهی برشمرد وگفت: خانواده‌های معظم شهدا وظایف سنگینی را پس از شهدا برعهده دارند که همان ترویج فرهنگ عاشورایی و امر به معروف و نهی از منکردرجامعه است.

وی با اشاره به اینکه رمز پایداری امنیت و آرامش کشور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: شهدا مایه سربلندی و افتخار ملت ایران اسلامی هستند و همه ما مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: امنیت در سایه تلاش بی دریغ شهدا و ایثارگران به بار می‌نشیند و وظیفه ما ادامه راه سرخ شهیدان و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

سرهنگ رضوانی حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه را مهمترین پیام شهدا دانست و افزود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشور را به مخاطره بیندازند که برای خنثی کردن این دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن همه آحاد جامعه بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا نقش آفرینی کنند.

وی تاکید کرد: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و جانبازان موجب رضایت پروردگار است و در سایه فداکاری و از خود گذشتگی این بزرگواران امروز امنیت و آرامش پایداری در جامعه حاکم است.

انتهای پیام/ر

امنیت و آرامش پایداری امروز در جامعه با از خود گذشتگی شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار