اجرای طرح ولایت دربسیج دانشجویی پنج دانشگاه مازندران

۲۵۰ نفر از علما و فضلای حوزه پنج دانشگاه مازندران در طرح ولایت بسیج دانشجویی مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با طلاب و دانشگاهیان با تاکید براینکه با اجرای طرح ولایت دربسیج دانشجویی که از حضور علمای حوزه بهره‌مند است، گفت: با اجرای این طرح تاکنون، با حضور ۲۵۰ نفر از علما و فضلای حوزه در ۵ دانشگاه استان نشست‌های دانشگاهی برگزار شده است.

وی افزود: با حضور علما و طلاب ونیز دانشگاهیان در گروه‌های جهادی تلاش می‌شود علاوه بر تحقق بیشتر وحدت و همگرایی، خدمات شایسته تری به اقشارمختلف مردم به ویژه محرومان ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پاسداشت خون شهدا و تداوم مسیر آرمان‌های انقلاب در پایبندی بر وحدت حوزه و دانشگاه است گفت: وحدت در اسلام اساس و مبنا به شمار می‌اید که رمز دستیابی به موفقیت است.

نوری مسول بسیج دانشجویی مازندران نیزبا اشاره به شهادت دکتر مفتح در ۲۷ آذر ۵۸ در دانشگاه تهران که روز وحدت حوزه و دانشگاه نامیده شده است گفت: همگرایی و هم افزایی دو قشر مهم و تاثیر گذار دانشجو و طلاب موجب دستیابی به توسعه کشور درابعاد فرهنگی اقتصادی و اجتماعی است.

همزمان با سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، دیدار صمیمانه دانشجویان بسیج طلاب و اساتید دانشگاه با نماینده، ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

انتهای پیام/آ

مشارکت روحانیون در بسیج‌های دانشجویی دانشگاه‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار