مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس خبر داد؛

کمک خیران سلامت فارس به بیمارستان نمازی

مجمع خیرین تامین سلامت فارس ۱۸ میلیارد ریال به مرکز آموزشی نمازی شیراز کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبر رامجردی مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: خانواده مرحومه ملیحه عارف و مرحوم احمد عارف ۱۸ میلیارد ریال برای مشارکت در خرید تجهیزات بیمارستان و مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز اهداء کردند.

وی بیان کرد: این کمک‌های خیرخواهانه برای تجهیز بخش رادیوتراپی این مرکز آموزشی و همچنین ساخت ساختمان ام آر آی بیمارستان نمازی شیراز اهدا شده است.

محمدرضا ادراکی رئیس مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز نیز بیان کرد: براساس تفاهم امضاء شده بین مجمع خیرین سلامت فارس و این خیرین نیک اندیش بخشی از هزینه خرید یک دستگاه براکی تراپی، یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته سیمی لاتور و همچنین عملیات ساخت ساختمان ام آر آی بیمارستان به ارزش ۱۸ میلیارد ریال تأمین شده است.

وی تصریح کرد: دستگاه براکی تراپی امکان بهبود شرایط درمان بیماران سرطانی و از بین بردن بافت‌های بدخیم را فراهم می‌کند که این خدمات پیش از این نیز در شهر شیراز و دراین بیمارستان ارائه می‌شد، اما به دلیل استهلاک و قدیمی شدن دستگاه‌ها، روند ارائه خدمت در این بخش با وقفه همراه شده بود.

رئیس مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز ادامه داد: با راه اندازی دستگاه‌های جدید بار دیگر ارائه این خدمات از سر گرفته شده و تا چند سال قبل نمونه قدیمی این دستگاه در بیمارستان نمازی با آمار پذیرش یک بیمار در روز فعال بود که به دلیل از کار این دستگاه بیماران برای درمان به تهران و تبریز ارجاع داده می‌شدند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی نمازی با تقدیر از اقدام این خانواده نیک اندیش اضافه کرد: با راه اندازی دستگاه براکی تراپی جدید روزانه ۵ بیمار سرطانی برای پرتودرمانی پذیرش می‌شوند.

وی اظهار کرد: پارسال بالغ بر ۱۷ و نیم میلیارد تومان برای طرح‌های تاسیسات زیربنایی، تجهیزات پزشکی و بستری بیمارستان نمازی شیراز هزینه شده که حدود ۵ میلیارد تومان از وزارت بهداشت، ۳ میلیارد تومان از دانشگاه، ۲ میلیارد تومان از اداره اوقاف و امور خیریه، ۳ میلیارد تومان از نیک اندیشان حوزه سلامت و ۴ و نیم میلیارد تومان از منابع بیمارستان تامین اعتبار شده است.
انتهای پیام/ت

کمک خیرین تامین سلامت فارس به بیمارستان نمازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار