مدیرکل امور عشایری استان سمنان ؛

بیش از 6 هزار تن جو علوفه‌ای بین عشایر استان سمنان توزیع شد

بالغ‌بر 6 هزار و 500 تن جو علوفه‌ای در بین عشایر استان سمنان توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حمیدرضا حسینی مدیرکل امور عشایری استان سمنان با اشاره به انجام عملیات آب‌رسانی سیار در برخی مناطق عشایری گفت : آب‌رسانی سیار به نقاط استقرار عشایری که اکنون در عرصه‌های قشلاقی است ازجمله دیگر خدماتی است که از سوی این سازمان ارائه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه عملیات آب‌رسانی در این مناطق به‌صورت رایگان انجام می‌شود تصریح کرد : تاکنون بالغ‌بر 3 میلیون و 150 هزار لیتر آب‌رسانی سیار در سطح استان انجام‌شده است.

مدیرکل امور عشایری استان سمنان افزود : از محل اعتبارات بند ج تبصره 6 که اعتباراتی است از محل فروش آب‌بهای قبوض شهری به ازای هر مترمکعب 150 ریال سهم عشایری است که این منابع به‌صورت ماهانه در اختیار سازمان امور عشایری قرار می‌گیرد.

حسینی اظهار داشت : در مواقع بحرانی که مشکلات تأمین آب‌داریم از طریق جذب این اعتبارات آب‌رسانی رایگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 96 تاکنون بالغ‌بر 350 میلیون تومان از محل اعتبارات بند ج تصویب‌شده است بیان داشت : تاکنون بالغ 135 میلیون تومان از آن تخصیص داده‌شده است که بین عشایر در سراسر استان توزیع می‌شود.

مدیرکل امور عشایری استان سمنان با بیان اینکه هر تانکر آب‌رسان 10 هزار لیتر آب را جابه‌جا می‌کند افزود : بالغ‌بر 130 هزار تومان برای هر سرویس آب‌رسانی هزینه می‌شود اما برای عشایر این اقدام به‌صورت رایگان انجام می‌شود و از این طریق آب شرب دام عشایر و خانواده عشایری تأمین می‌شود.

انتهای پیام / ذ

بیش از 3 میلیون لیتر آب‌رسانی سیار در سطح استان سمنان انجام‌شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.