انصاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برای حل مشکلات کشور باید به رییس‌جمهور زمان دهیم

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: باید به رئیس جمهور زمان دهیم تا برنامه‌های خود را در حوزه سیاست خارجی و مسائل اقتصادی دنبال کند.

برای حل مشکلات کشور باید به رییس جمهور زمان بدهیمغلامرضا انصاری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ابراز پشیمانی برخی چهره‌های مشهور مبنی بر حمایت از روحانی اظهار کرد: حضور در انتخابات و حمایت از حسن روحانی اقدامی هوشمندانه و مدنی بود.

وی افزود: لذا به هر میزانی که یأس و ناامیدی در فضای کشور حاکم شود، در نهایت ضرر آن متوجه مردم خواهد بود.

انصاری تصریح کرد: اقدامات دولت یازدهم در عرصه بین‌المللی و مسئله برجام کاملا مشهود است و ما باید به رئیس جمهور زمان و اجازه دهیم تا برنامه‌های خود را در حوزه سیاست خارجی، مسائل اقتصادی و دیگر چالش‌ها با تکیه بر هم‌افزایی متخصصان و صاحبنظران دنبال کند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت بیان کرد: رئیس جمهور باید دغدغه‌های اشخاص دلسوزی که با امید به این دولت رأی داده‌اند را مدنظر قرار دهد و در انتصاب‌ها و انتخاب استراتژی‌ها برای کشور وعده‌های انتخاباتی خود را از یاد نبرد.

وی ادامه داد: هوشمندی مردم کشور ما در حدی است که موانع پیش‌روی دولت به منظور پیشبرد اهداف را می‌بینند و درک می‌کنند، از این رو مردم انتظار دارند که رئیس جمهور در حد توان خود سعی کند تا اوضاع کشور را رو به بهبودی ببرد.

انصاری با اشاره به بودجه در نظر گرفته شده برای احزاب در سال 97،  و این که آیا چنین بودجه ای احزاب را به سوب دولتی شدن پیش می‌برد و یا خیر تأکید کرد: مسئله احزاب با بخش‌های فرهنگی متفاوت بوده و در همه جای دنیا حداقلی را برای مطبوعات و جریان‌های سیاسی اختصاص می‌دهند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت اذعان کرد: با توجه به شرایطی که احزاب هنوز نتوانسته‌اند به قدرت و انسجام لازم دست یابند، این حداقل کاری است که دولت می‌تواند برای آنها انجام دهد.

انصاری در پایان خاطرنشان کرد: 5 میلیارد و 700 میلیون تومان رقم بالایی نیست که بخواهد احزاب را به سمت دولتی شدن پیش ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۲ دی ۱۳۹۶
5 سال زمانی کمی نیست .
Germany
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
بحث اشتغال هم توروخدا بگید /منی که تحصیلات دارم چرا باید بیکار باشم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
بحث اشتغال برای جوانان مهم است لطفا به فکر اشتغال جوانان هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
موافقم بحث اشتغال مهم است
Netherlands
محمد
۰۹:۵۵ ۰۲ دی ۱۳۹۶
باید به ریس جمهور وقت داد!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
اشتغال
اشتغال
اشتغال .
من چرا باید بیکار باشم در صورتی که تحصیلات خوبی دارم هرجا میرم میگن کار نیست .
-
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
درود بر غلامرضا انصاری
آخرین اخبار