مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان ؛

معرفی برترین پژوهشگران کانون پرورش فکری استان سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: پنج اثراقدام پژوهی مربیان کانون های پرورش فکری استان سمنان برگزیده شناخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از معرفی پنج اثر اقدام‌پژوهی هشت مربی مرکز فرهنگی‌هنری این استان همزمان با هفته‌ پژوهش خبر داد و گفت : اقدام‌پژوهی، فعالیتی است که منجر به تبدیل وضع موجود به وضع مطلوب‌تر می‌شود.

وی اقدام را محور اصلی در این نوع تحقیق عنوان و افزود : در این پژوهش مشارکتی، مربی یا مربیان، اقدام خود را با هدف بهسازی امور و اثربخش کردن آنها در کار و فعالیت خود، مورد پژوهش قرار می‌دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، با بیان اینکه اقدام‌پژوهی با تحقیق دانشگاهی تفاوت دارد و هدفش پی بردن به روابط پدیده‌ها یا به اصطلاح متغیرها نیست؛ بلکه بررسی موضوع‌هایی است که فرد یا افراد در محیط کار و شغل خود با آن درگیر هستند و می‌خواهند از راه پژوهش آن را حل کرده یا کاهش دهند، تغییر در وضعیت موجود را هدف عمده در این تحقیق دانست.

جمال تصریح کرد: آثار اقدام‌پژوهی فاطمه حافظی از سمنان با عنوان راهکارهای جذابیت‌بخشی به فعالیت معرفی کتاب ، فاطمه‌سادات امیرفخریان، خدیجه سلمانی و فاطمه جمالی‌باشی از دامغان با عنوان راهکارهای مشارکت جمعی اعضا و مربیان در پاکیزگی و نظافت مرکز، ملیحه آقاحسینی و فریده محمدی از بسطام با عنوان چگونه می‌توانم اعضای پسر مرکز را با سرود جذب مرکز کنم؟، فاطمه جمالی‌باشی از دامغان با عنوان راهکارهای آشنایی اعضا با عناصر و ارکان داستان و نسرین قربانی از شاهرود با عنوان راهکارهای افزایش سرانه مطالعاتی اعضای پسر مرکز، برگزیده شناخته شد.

وی افزود: میزان انطباق موضوع پژوهش با اهداف چشم‌انداز کانون، میزان ارتباط پژوهش با فعالیت‌های کانون و قابلیت به‌کارگیری در فعالیت‌های خرد و کلان کانون برخی از معیارهای انتخاب و بررسی آثار پژوهشی مربیان است.

انتهای پیام / ذ

معرفی پنج اثر اقدام‌پژوهی هشت مربی مرکز فرهنگی‌هنری استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار