معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور؛

حضور بیش از 40 قصه گو در جشنواره قصه گویی در سمنان

حوزه‌ پنج قصه گویی کشور، با حضور 41 قصه‌گو در کشور برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رضا قمر زاده معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از شرکت شش هزار و ۷۳۷ قصه‌گو از سراسر کشور در جشنواره قصه گویی بین المللی به میزبانی سمنان خبر داد.


وی افزود:جشنواره قصه گویی در سه بخش آزاد با درون‌مایه آموزشی و تربیتی (ویژه قصه‌گویان ایرانی و خارجی)، بخش رضوی(ویژه قصه‌گویان ایرانی) و بخش قصه‌های کهن با داستان‌های شاهنامه و فولکلور (ویژه قصه‌گویان ایرانی) برگزار می‌شود.


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور افزود: در حوزه‌ پنج، ۴۱ قصه‌گو با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و پس از داوری نهایی، پنج قصه‌گو در بخش کانونی و یک قصه‌گو در بخش رضوی به مرحله‌ کشوری دعوت می‌شوند و از مجموع پنج حوزه، ۵۲ قصه‌گو به بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که یکم تا پنجم بهمن‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، راه می‌یابند.


وی با اشاره به شرکت سه هزار و ۱۷۴ نوجوان در این جشنواره اظهار کرد: سه هزار و ۹۰ نفر از شرکت کنندگان بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را مربیان فعال مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سراسر کشور تشکیل می‌دهند.


انتهای پیام / د


بیش از 40 قصه گو در جشنواره قصه گویی در سمنان به رقابت می پردازند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.