تحویل 11 دستگاه خودرو خدماتی و عمرانی به دهیاری های استان اردبیل

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل از تحویل 11 دستگاه خودرو خدماتی و عمرانی به دهیاری های استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر طوبی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل در آئین تحویل یک دستگاه خودرو کمپرسی نیمه مکانیزه خدماتی به دهیاری روستای احمد آباد از توابع بخش مرکری مشگین شهر افزود: 11 دستگاه ماشین آلات خدماتی شامل آتش نشانی و کمپرسی نیمه مکانیزه حمل زباله به ارزش 18 میلیارد ریال خریداری و به دهیاری های مناطق مختلف این استان تحویل داده می شود.

وی گفت: بزودی 46 دستگاه خودرو خدماتی و عمرانی دیگر نیز توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در اختیار دهیاران استان قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل در جهت خدمت رسانی به روستانشینان در سه سال اخیر و در دولت تدبیر و امید 111دستگاه انواع خودروی خدماتی و عمرانی نیز از جمله آتش نشانی، لودر، مینی لودر، بیل مکانیکی و خودروی حمل زباله به ارزش 78 میلیارد ریال خریداری شده و در اختیار روستانشینان قرار گرفته می گیرد.

طوبی گفت: این در حالی است که از ابتدای تاسیس دهیاری ها از سال 83 تا 93 فقط 387 دستگاه خودرو خدماتی و عمرانی به دهیاری های استان اردبیل تحویل شده بود.

وی افزود: خودرو تحویل شده به دهیاری روستای احمد آباد به ارزش یک میلیارد ۳۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سال ۹۵ موضوع بند(و) تبصره ۶ خریداری شده است.

وی افزود: همچنین در هفته جاری به منظور کاهش تصادفات در مناطق روستایی۷۲۰ شعله انواع چراغ روشنایی معابر و چراغ چشمک زن در روستاهای استان توزیع و درمرحله نصب می باشد.

 

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.