اختصاص اعتبار به 873 دهیاری‌ استان اردبیل

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل از اختصاص 110 میلیارد تومان اعتبار به 873 دهیاری استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر طوبی، مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل افزود: طبق آمار به‌دست آمده در سه سال اخیر 110 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی به 873 دهیاری‌ استان اردبیل اختصاص یافته است.

وی با اشاره به این که سهم شهرستان نیر 2 میلیارد و 100 میلیون تومان است افزود: به طور حتم اختصاص این اعتبارات به این شهرستان توانسته تا حد قابل توجهی مشکلات اجرایی پروژه‌های عمرانی را برطرف کند و در همین راستا در طول سه سال گذشته 18 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین نیز خریداری شده است.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت: از دیگر اقداماتی که در این شهرستان انجام یافته می‌توان به اختصاص 200 میلیون تومان به 10 روستای این شهرستان و محرومیت‌زدایی در روستاهای شهرستان اشاره کرد که به طور حتم نقش قابل توجهی در توسعه و رشد منطقه به دنبال دارد.

طوبی بیان کرد: به منظور محرومیت‌زدایی مناطق روستایی و روستاهای استان نیز تفاهم‌نامه‌ای مابین بانک ذی‌ربط منعقد شده که با سود 8 درصدی و بازپرداخت 6 ساله در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود بخش قابل توجهی از مشکلات پیش رو را برطرف کند و اجرای طرح تفکیک زباله در  روستاها نیز از دیگر اقداماتی است که با هدف دستیابی به توسعه استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: 18 طرح گردشگری، پرورش ماهی، شن و ماسه، سیلو و تولید کود سوپر فسفات نیز با ایجاد زمینه اشتغال برای 208 نفر  در دستور کار قرار گرفته و طبق برآورد انجام یافته برای اتمام این پروژه‌ها 16 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار به مجریان اجرایی این طرح‌ها اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ح

اختصاص 110 میلیارد تومان اعتبار به دهیاری های استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار