اختصاص 14میلیارد تومان برای احداث مساجد در روستاهای استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: بنیاد برکت ۱۴ میلیارد تومان برای احداث مساجد در روستاهای اردبیل اختصاص داده تا بتوانیم برای تمامی روستاهای استان مسجد احداث کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و بنیاد برکت کشور در زمینه محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی همکاری و مشارکت داشته و در این زمینه تلاش می کنند.

وی افزود: در بحث احداث، تکمیل و تعمیر مساجد روستاهایی که فاقد مسجد بودند و یا مساجدشان قابل بهره‌برداری و مناسب نبود، در هر روستا یک مسجد آماده بهره‌برداری و تحویل اهالی شد که در این رابطه بالغ بر14 میلیارد تومان ازطریق بنیاد برکت به این امر اختصاص یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد: 260 میلیون تومان نیز برای تکمیل پروژه‌های اجرایی این موضوع در نظر گرفته شده که امیدواریم  تانیمه دوم سال آینده تمامی روستاها از این تسهیلات و خدمات معنوی بهره‌مند شوند.

سبحانی با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در سطح استان از محل این اعتبارات تصریح کرد: برای اجرای پل زیوه از توابع شهرستان گرمی نیز از همین محل اعتبارات بالغ بر 300 میلیون تومان تخصیص یافته که اقدامات اجرایی در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به خدمات بازنشستگان بنیاد مسکن گفت: 30 سال تلاش، یک عمر افتخار ، سفید کردن مو در راستای تامین مسکن برای محرومان، اجرای طرح هادی در روستاها و تحقق طرح ویژه مقاوم‌سازی واحد های مسکونی روستاییان و شهرهای زیر25 هزار نفر جمعیت برگ زرینی در کارنامه زندگی این افراد است.

 

انتهای پیام/ح

احداث مسجد در روستاهای استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسولی
۱۴:۳۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
روستای لنج آباد مشگین شهر مسجد دارد ولی راه آسفالته ندارد!!! امسال و سال آینده ها ما رو کشت پس کی خدایا کی
آخرین اخبار