اردبیل؛

رتبه برتر کشوری اردبیل در مسکن مهر

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: استان اردبیل جزء استان‌های برتر کشوری در طرح مسکن مهر بوده و در این خصوص مورد تقدیر قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت‌خواه در جلسه شورای مسکن استان اردبیل با ارائه گزارشی از وضعیت مسکن مهر استان اظهار کرد: سهمیه استان اردبیل در مسکن مهر 52 هزار و 738 واحد بوده که از این تعداد 41 هزار و 447 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر احداث شده است.

وی افزود: یک هزار و 170 واحد باقی مانده که تا پایان سال جاری تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد و با اتمام این واحدها پرونده مسکن مهر استان اردبیل بسته خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل به جایگاه استان در سطح کشوری اشاره کرد و گفت: استان اردبیل جز استان‌های پیشرو و برتر کشوری در طرح مسکن مهر است.

محبت خواه تصریح کرد: از پنج پروژه احداث مدرسه در پروژه‌های مسکن مهر استان سه مورد افتتاح و به بهره‌برداری رسیده در سال تحصیلی جدید مورد استفاده قرار گرفته و بقیه در حال اجراست.

وی در ادامه به ساخت مساجد پرداخت و عنوان کرد: هشت پروژه احداث مسجد در شهرک‌های مسکن مهر استان توسط راه و شهرسازی در حال اجرا بوده که از این تعداد هفت مسجد تکمیل و مورد بهره‌برداری اهالی ساکن در این شهرک‌ها واقع شده و یک مورد دیگر در حال اجراست.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، رتبه ، برتر ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.