برگزاری نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و محصولات چرمی در مشهد

مشهد میزبان دهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و محصولات چرمی از ششم تا نهم دی ماه امسال است.

برگزاری نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و محصولات چرمی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمود بنانژاد رییس اتاق اصناف مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را پل ارتباطی صنعتگران و عرضه کنندگان معرفی کرد.

محمود بنانژاد، فرصت به نمایش درآمدن تولیدات، ابزار و دستاورد‌های صنعت چرم را در این نمایشگاه تخصصی مغتنم دانست و گفت: تولیدات به روز و نو را میتوان در نمایشگاه‌های تخصصی دید.

وی افزود: برخی نمایشگاه ها، بدون نظارت متولی ناظر، اجناس بدون کیفیت عرضه می‌کنند و این اتفاق باعث لطمه خوردن به محصولات کیفی ما می‌شود.

بنا نژاد ادامه داد: برای ارتقاء از ۴۰ درصد تولید در صنعت چرم به ۱۰۰ درصد نیاز به خارج کردن محصول از کشور داریم لذا باید سهم صادرات محصولات تولیدی خود را افزایش دهیم.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: ۹۵ درصد کفش‌های مردانه، ۸۵ درصد کفش‌های زنانه، بیش از ۷۰ درصد کفش‌های بچه گانه، ۱۰۰ درصد کفش‌های نظامی، ۵۰ درصد کیف‌های مسافرتی و در مجموع ۷۶ درصد محصولات کفش ما تولید داخلی است.

وی گفت: ۱۱ برند کفش ما ثبت داخلی شده و ۲ برند هم در شرف ثبت خارجی است و تنوع و کیفیت تولید اقدام اساسی ما در تولیداتمان می‌باشد.

گفتنی است درنمایشگاه کیف، کفش و محصولات چرمی از کشور‌های خارجی برای معرفی کالا‌های چرمی دعوت شده و کلیه اتحادیه تولیدکنندگان چرم کشور نیز حضور خواهند داشت.


انتهای پیام//ف. ح.
 


نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و محصولات چرمی در مشهد دی ماه برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار