برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین اللملی کتاب ناشران جهان اسلام در مشهد

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت : نمایشگاه کتاب ناشران جهان اسلام با رویکرد بین المللی در آذر ماه امسال برگزار خواهد شد .

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین اللملی کتاب ناشران جهان اسلام در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  دکتر سرابی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در دومین جلسه شورای سیاستگزاری نوزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران جهان اسلام گفت : این نمایشگاه از نهم تا شانزدهم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.


وی افزود :در حاشیه این نمایشگاه ، هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس دایر خواهد شد. هم چنین شب های فرهنگی مرتیطی را مثل شب شعر خواهیم داشت.


امینی معاون اداره کل فرهنک و ارشاد استان در این جلسه گفت : امسال انتخاب کتاب برتر سال استان را خواهیم داشت و تعداد ناشرانی که تا کنون برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام کرده اند 800 ناشر می باشد .


وی با اشاره به اینکه فضای این نمایشگاه بیش از 5 هزارمتردر نظر گرفته شده است گفت :از حدود 20 نفر از هنرمندان الجزایری در حوزه های مختلف عکاسی ، فیلم و موسیقی و تولیدات و مستندات دعوت به عمل آورده ایم.


دبیری رییس اداره ارشاد مشهد نیز گفت : نمایشگاه کتاب ناشران جهان اسلام آخرین پروژه شاخص در سال 2017 می باشد.


وی افزود : دعوت از مولفان سوری، بخش فردوسی و مشاهیر مشهد، دعوت از وزرا و سفرای خارجی و مدیران منطقه ای آیسس کو نمونه ای از بعد بین المللی این فعالیت ها می باشد.


دبیری ادامه داد: جشن مردمی کتاب همزمان با روز افتتاحیه در 18 منزلگاه فرهنگی شهر با حضور مردم برگزار خواهد شد.


انتهای پیام// ف . ج

 

نوزدهمین نمایشگاه بین اللملی کتاب ناشران جهان اسلام در مشهد آذر ماه امسال برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار