به مناسبت روز جهانی کودک؛

کتابخانه‌های آستان قدس رضوی میزبان نمایشگاه‌های موضوعی کودک

به مناسبت روز جهانی کودک، نمایشگاه‌های کتاب، نرم‌افزار و پوستر با موضوع کودک در برخی از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در کشور دایر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ نمایشگاه‌ های موضوعی کودک با هدف گرامی‌داشت روز جهانی کودک، توجه و تأمل بیشتر والدین به دنیای کودکان و شناخت دقیق‌تر نیازها و حقوق آنان، معرفی کتاب‌های آموزشی حوزه تربیت و پرورش کودک و منابع مطالعاتی ویژه کودکان در زمینه‌های گوناگون مذهبی، علمی، داستانی و هنری، برگزار شده و منابع آن قابل امانت به اعضای کتابخانه‌ها به‌خصوص والدین و مربیان است.

مجموعه‌ای کتاب چاپی در محورهای تربیت کودکان و شناخت دنیای آنان در کنار کتاب‌های گروه سنی کودک در قالب نمایشگاه‌های مختلف در کتابخانه‌های‌ امام رضا(ع) تربت حیدریه و بیرجند و کتابخانه‌های مسجد بزرگ امام رضا(ع) و مسجد زینبیه(س) مشهد به نمایش عموم اهل کتاب و کتابخوانی درآمده است.

نمایشگاهی از کتاب و پوستر، با عنوان «کودکان شاد» تا 20 مهر از ساعت 7:15 تا 14:30 در کتابخانه امام رضا(ع) تربت حیدریه آماده میزبانی از کتابدوستان است.

همچنین نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار «هر کودک نشانی خداست»، تا 20 مهر در کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند دایر شده است.

نمایشگاه کتاب «30 کلید کودک» تا 22 مهر از ساعت 7:15 تا 19:35، در کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا(ع) مشهد پذیرای علاقه‌مندان است.

همچنین مجموعه‌ای از کتاب‌های چاپی در نمایشگاه «کودک زیر بنای هستی» تا 19 مهر از ساعت 7:20 تا 19:20، در کتابخانه مسجد زینبیه(س) مشهد در معرض دید اهل علم و فرهنگ قرار دارد.

انتهای پیام// م.م

برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت روزجهانی کودک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار