مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی؛

برای برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی در پایتخت جهان اسلام به تعامل سایر دستگاهها نیازمندیم

در هفتمین جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی نوزدهمین نمایشگاه کتاب، بر اختصاص بالاترین سهم تبلیغات محیطی برای نمایشگاه کتاب تاکید شد.

برای برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی  در پایتخت جهان اسلام  به تعامل سایر دستگاهها نیازمندیم به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛سیدسعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی رکن اصلی جذب مخاطب در برپایی نمایشگاه‌های کتاب را استفاده صحیح و به موقع از تبلیغات با شیوه‌های مختلف اعم از رسانه، جراید، صدا و سیما دانست و گفت: هنر برای انتقال و اشاعه فرهنگ کتابخوانی حائز اهمیت است و علی رغم فعالیت‌های مهمی که در این عرصه انجام می‌شود خلاء‌هایی وجود دارد.

وی افزود: امروز با توجه به جغرافیای شهر، انتظار می‌رود امسال بیش از سال‌های گذشته، در سالی که این دوره از نمایشگاه با عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی می‌شود بتوانیم در معرفی این رویداد بزرگ فرهنگی گام برداریم.

وی ادامه داد: تعامل دستگاه‌ها با ارشاد، استفاده از ابزار تبلیغاتی هنر، توزیع برشور‌های فرهنگی بین مردم و اطلاع رسانی به مخاطبان تهمیداتی است که توجه به آن در نمایشگاه امسال بیش از دوره‌های پیشین احساس می‌شود.

وی با اشاره به ایستگاه‌های مطالعه و کتابخوانی در نقاط پرتردد شهر گفت:: تلاش داریم با همکاری شهرداری مشهد فرهنگسرا‌ها، بوستان ها‌ی بزرگ را در امر اطلاع رسانی و تبلیغات به کار گیریم.

دبیر ستاد نوزدهمین نمایشگاه بین المللی "کتاب ناشران جهان اسلام " با اشاره به اینکه همه سازه‌های فرهنگی درخدمت کتاب قرار گیرد افزود: ضروری است تبلیغات شهری برای برنامه‌های فرهنگی از سه روز قبل از شروع آن رویداد فرهنگی آغاز شود.

وی بر باشکوه برگزار شدن مراسم افتتاحیه این دوره از نمایشگاه تاکید کرد و گفت:: با همکاری تمامی دستگاه‌های عضور این رویداد بزرگ امسال افتتاحیه باشکوهی را برای نوزدهمین دوره از نمایشگاه کتاب داشته باشیم.

سرابی توجه به کیفیت و محتوی را در کنار بحث کمی نمایشگاه ضروری دانست و افزود: در این دوره از نمایشگاه بیش از گذشته از ظرفیت دستگاه‌هایی که خروجی مناسبی دارند و حضورشان بر کیفیت نمایشگاه می‌افزاید استفاده شود.

انتهای پیام//ز. ج.
 

نوزدهمین نمایشگاه کتاب در مشهد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار