ویدئویی از انتقال پیکر شهید ابراهیم ابوثریا به بیمارستان روی شانه‌های مردم

در پی به شهادت رسیدن ابراهیم ابوثریا به دست تک‌تیرانداز رژیم صهیونیستی، مردم فلسطین پیکر بی‌جان این شهید را روی شانه‌های خود به بیمارستان بردند.

ابو ثریابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم ابوثریا جانباز فلسطینی سه روز پیش به دست تک‌تیرانداز رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

در پی به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، اعتراضات و انتقادات شدیدی در سراسر جهان به‌ویژه فلسطین اشغالی به راه افتاد.

افراد زیادی در جای جای جهان نسبت به این تصمیم بی‌اساس ترامپ واکنش نشان دادند. فلسطین بیش از سایر کشورها شاهد این اعتراضات بوده است. کوچک و بزرگ با ریختن در خیابانها و سر دادن شعارهای ضدآمریکایی تلاش کردند خشم خود را نسبت به این تصمیم نشان دهند.

در این میان حضور ابراهیم ابوثریا جانباز فلسطینی که طی جنگ میان فلسطین و رژیم صهیونیستی در سال 2014 هر دوپایش را از دست داده بود، بیش از دیگران به چشم می‌خورد تا آنجا که رژیم صهیونیستی تاب نیاورد و سه روز پیش با شلیک گلوله یکی از تک تیراندازهایش، او را به شهادت رساند. 

از همان لحظه وقوع این اتفاق، رژیم صهیونیستی که بار دیگر چهره منفور و واقعی‌اش به جهانیان نشان داده شد، تظاهرکنندگان به حمایت و دفاع همه جانبه از ابوثریا پرداختند و پیکر پاکش را به آغوش کشیدند. 

ویدئویی که در ادامه ارائه شده است صحنه‌های انتقال پیکر این شهید به بیمارستان توسط نیروهای امدادی و مردم را نشان می‌دهد. آنها با اشک و ناله جسم بی‌جان او را بر سر گرفته و فریاد الله اکبر سر دادند.

انتهای پیام/

 انتقال پیکر ابراهیم ابوثریا به بیمارستان روی شانه‌های تظاهرکنندگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار