ویدئویی دردناک از بازداشت و حبس کودک فلسطینی در قفس!

پس از تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به قدس، موج اعتراضات جهانی در فلسطین و سراسر جهان به راه افتاد؛ اعتراضاتی که خشم نیروهای صهیونیستی را به دنبال داشته است.

ویدئویی دردناک از بازداشت و حبس کردن کودک فلسطینی در قفس توسط صهیونیستها!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارشنبه هفته  پیش (15  آذر ) بود که دونالد ترامپ با حضور در یک سخنرانی رسمی، بیت‌المقدس را به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و  از انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به قدس خبر داد؛ تصمیمی بدون فکر، بی‌اساس و خصمانه که به اذعان بسیاری از چهره‌های سیاسی جهان، کسی جز دونالد ترامپ با آن موافقت نخواهد کرد.

این سخنان ترامپ بلافاصله، موجی از انتقادهای جهانی را به راه انداخت. مسلمانان سراسر جهان با برپایی راهپیمایی‌های ضد رژیم اشغالگر قدس و سیاسیت‌های رئیس جمهور آمریکا، قدس را حق فلسطینی‌ها خواندند و انتقال پایتخت را محکوم کردند.

در خبری از این دست ویدئویی دردناک ببینید از بازداشت کودکان فلسطینی در الخلیل در جریان اعتراضات به تصمیم ترامپ در مورد قدس که از دوشنبه گذشته تاکنون نزدیک به یک میلیون نفر در شبکه های اجتماعی آن را مشاهده کرده اند.

 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
واقعا آدم باید پست باشه بچهای بی گناه رو تو قفس بندازه واقعاااااااااااااااااااا متاسف هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
انشالله نابودی اسرائیل والسعود .
انشالله پیروزی فلسطین .
ونابودی اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
فرزند شهید
۱۹:۳۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل
آخرین اخبار