برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پسر در نهاوند

امام‌جمعه نهاوند از بر گزاری مراسم جشن تکلیف 650 نفردانش آموزان پسر در این شهرستان خبر داد.

بر گزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پسر در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه نهاوندو مسئولان اداره آموزش‌وپرورش صبح امروز با شرکت 650 نفراز دانش آموزان پسر مراسم جشن تکلیف را برگزار کردند.

وی گفت: دانش آموزان مؤمن از امروز فصل جدید از زندگی خود را شروع می‌کنند و با انجام واجبات و ترک محرمات علاوه بر سعادت و سلامت دنیوی راه سعادت دنیوی خود را پی می‌گیرند.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: ورود به این عرصه از زندگی وظایف و مسئولیت‌های نوجوانان را سنگین‌تر و بااهمیت‌تر می‌کند و در صورت داشتن زندگی سالم و با معنویت باعث پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نیز می‌شود.

حجت‌الاسلام مغیثی افزود: هرچه قدر که دانش آموزان به انجام تکالیف شرعی مقید باشند به همان اندازه دچار سعادت می‌شوند و آرامشی توأم با موفقیت را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

وی بیان داشت: توجه به نماز به‌عنوان یکی از عوامل اصلی جلوگیری از ارتکاب گناه باعث می‌شود تا روح و روان انسان با پاکی و سلامتی بتواند در سایر مشکلات زندگی به یاری انسان بیاید و بتواند به فردی مفید برای جامعه تبدیل شود.

امام‌جمعه نهاوند تاکید کرد: فضای مجازی و ابزارهای ارتباطی ازجمله عوامل گمراهی و ارتکاب گناه در بین نسل جوان جامعه است که باید با دقت و آگاهی در این زمینه تفکر و اقدام شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشن تکلیف 650 دانش آموز در مدارس

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.