همدان؛

اعزام طلاب همدان به مناطق محروم

معاون فرهنگی حوزه علمیه همدان از اعزام طلاب همدان در قالب طرح بینات به روستاها و مناطق محروم در جهت معرفی و نشر آموزه های دینی خبر داد.

اعزام طلاب همدان به مناطق محروم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام حجت اله کشوری گفت: اعزام گروه های جهادی تبلیغی شب های جمعه به روستاهای محروم و فاقد روحانی در ایام فاطمیه در جهت ترویج ا رزش های دینی یکی از برنامه های حوزه در این ایام است.

وی به برنامه آموزشی تربیتی اخلاقی طلاب با حضور استاد رحمانی از اساتید برجسته حوزه ویژه طلاب اشاره کرد و گفت: همچنین هر هفته شب های شنبه درس اخلاق با حضور آیت ا... موسوی اصفهانی در یکی از مساجد همدان و شب های چهارشنبه در یکی از شهرستانهای استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه همدان به راه اندازی دفتر مشاوره در حوزه علمیه همدان اشاره کرد و اظهار داشت: دفتر مشاوره به صورت رایگان در زمینه های مختلف از جمله خانواده و مباحث تحصیلی به عموم مردم و طلاب به صورت رایگان مشاوره می دهد.

حجت‌الاسلام کشوری در ادامه گفت: برگزاری دوره آموزشی طرح بینات از جمله برنامه‌هایی است که برای آموزش طلاب دیده شده است به طوری که علاوه بر اقامه نماز در مدارس، با شیوه دعوت دانش‌آموزان به نماز آشنا شوند و در برنامه‌های مانند جشن تکلیف نماز و پاسخگویی به سوالات و شبهات دانش‌آموزان آمادگی کسب کنند.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.