همدان؛

بازگشایی راه‌های روستایی همدان تا چند ساعت آینده

مدیرکل راهداری، حمل و نقل و پایانه‌های استان گفت: تا چند ساعت آینده راه‌های روستایی بازگشایی می‌شوند.

بازگشایی راه‌های روستایی همدان تا چند ساعت آیندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری با اشاره به فعالیت 34 پایگاه راهداری، اظهار کرد: عملیات راهداری و بازگشایی معابر توسط 286 ماشین آلات مختلف و 530 نفر انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه کبودراهنگ- سوباشی و همدان- بیجار در برخی از نقاط کولاک مقطعی مشاهده شد، تصریح کرد: بارش برف از ساعت 11 شب گذشته آغاز شد و ساعت 12 تمامی سطح استان بارش برف صورت گرفته بود و در برخی نقاط کولاک مقطعی دیده شد.

رودباری با اشاره به بسته بودن راه‌های روستایی استان همدان، افزود: در حال حاضر نیروهای راهداری برای یازگشایی و پاکسازی  راه‌های روستایی اعزام شده و راه‌های روستایی استان نیز تا چند ساعت آینده باز خواهد شد.

وی با تأکید براینکه در گردنه اسدآباد مشکل تردد وجود ندارد، عنوان کرد: در مسیر تهران نیز مشکلی وجود ندارد اما در مسیر فامنین به سمت ساوه اجازه عبور به خودروها به دلیل وجود مشکل در استان مرکزی داده نمی‌شود.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان یادآور شد: تا 2 ساعت قبل تردد در راه‌های استان با زنجیر چرخ امکانپذیر بود اما در حال حاضر تردد بدون زنجیر چرخ هم امکان پذیر است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.