فرمانده انتظامی پلدختر:

مبارزه با قاچاق کالا راهی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اولویت پلیس است

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک اقدام عملی مؤثر و گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و اولویت پلیس در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفر عبدالوند در حاشیه بازدید از پاسگاه‌های انتظامی تابعه فرماندهی انتظامی شهرستان پلدختر گفت: ورود کالای قاچاق و توزیع آن در سطح جامعه سدی برای رشد و بالندگی کشور و ضربه‌ای مهلک به اقتصاد ملی است.

وی با بیان این که برای تحقق منویات مقام معظم رهبری موضوع قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های کاری پلیس است، افزود: ورود بی‌رویه قاچاق کالا یکی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی است که اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق کمک شایانی به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر برقراری نظم و امنیت را از وظایف قانونی پلیس دانست و گفت: تلاش و دقت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت موجب فراهم کردن بستر‌های لازم برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و جذب سرمایه گذاردر این شهرستان می‌شود.

عبدالوند افزود: تأمین امنیت یکی از ابزار‌ها و مشوق‌های تولید و اشتغال است که لازم است نیروی انتظامی باید در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری به آن جامه عمل بپوشاند.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی این پاسگاه‌ها به شهروندان قرار گرفت و در راستای ارتقا حقوق شهروندی و توجه جدی به امورات مراجعان و تسریع در انجام خواسته‌های آنان به نیرو‌های انتظامی تاکید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر در این بازدید با نشستن پای درد دل سربازان وظیفه از روسای یگان‌های انتظامی خواست در جهت رفع مشکلات سربازان تلاش کنند.

بر پایه این گزارش فرمانده انتظامی پلدختر دستور جمع آوری ۲ نفر متکدی که از استان‌های همجوار در محور عوارضی آزاد راه پلدختر در حال تکدی‌گری از رانندگان وسایل نقلیه و مسافران بودند را برای حفظ فرهنگ غنی این شهرستان صادر کرد.

در این بازدید که روسای پلیس‌های تخصصی پیشگیری، آگاهی، اطلاعات، مواد مخدر و سایر مدیریت‌های داخلی حضور داشتند از پاسگاه‌های انتظامی جلوگیر، پل تنگ، میان‌کوه شرقی و میان‌کوه غربی بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/د

مبارزه با قاچاق کالا گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و اولویت پلیس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.