نیروی انتظامی پل‌دختر؛

کشف بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در پل‌دختر

فرمانده انتظامی پلدخترگفت:انواع کالای قاچاق خارجی به ارزش چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان توسط نیروی انتظامی کشف شد.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفر عبدالوند گفت:ماموران انتظامی شهرستان پل‌دختر در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه نا امن کنندگان اقتصاد کشور و در یک اقدام منسجم این مقدار کالای قاچاق را از پنج دستگاه خودرو کشف و ضبط کردند.

وی افزود: این پنج دستگاه خودرو دارای محموله قاچاق کالا شامل سه دستگاه کامیونت، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه وانت پیکان بودند.

کشف بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در پل‌دختر

فرمانده نیروی انتظامی پل‌دختر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان از این خودرو‌ها تعداد ۶ دستگاه یخچال فریزر خارجی، ۵۱ هزار و ۴۸۰ قوطی انواع چسب آکواریوم، ۵۷۲ دستگاه باطری خودرو خارجی تعداد یک‌هزار و ۸۲۵ جفت کفش و انواع البسه خارجی و همچنین ۶ هزار و ۴۲۰ لامپ خارجی غیر مجاز کشف و ضبط کردند.

وی با بیان این که در این رابطه پنج نفر قاچاقچی کالا در این شهرستان دستگیر شده است، افزود: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

عبدالوند ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را بنا به برآورد اولیه کارشناسان چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی پل‌دختر مبارزه با کالای قاچاق را برجسته‌ترین ماموریت پلیس دانست و گفت:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید فرمانده انتظامی استان لرستان در خصوص توجه بیشتر به مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های ماموریتی پلیس در این شهرستان مبارزه با مفاسد اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/د

توقیف ۵ خودرو حامل محموله قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.