با حضور ۲۳۰ کشتی گیر از سراسر کشور؛

آغازمسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ناشنوای قهرمانی کشور در بروجرد

رئیس هیات کشتی بروجرد گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان بزرگسال قهرمانی کشور در بروجرد آغاز شد و این مسابقات به مدت ۲ روز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مهدی یاری رئیس هیات کشتی بروجرد گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان بزرگسال قهرمانی کشوریادواره شهدای منا از امروز در بروجرد آغاز شده و به مدت ۲ روز ادامه دارد که در این مسابقات ۲۳۰ نفر از کشتی گیران ناشنوای سراسر کشور حضور دارند.

 وی اضافه کرد: این مسابقات در سالن طالقانی بروجرد در حال برگزاری است و ۲۰ دارو، داوری این مسابقات را بر عهده دارند که در نهایت تیم ملی ناشنوایان کشور انتخاب خواهد شد.

 یاری اظهار داشت: از بین ۲۳۰ شرکت کننده در این مسابقات ۱۰ نفر در رشته فرنگی و ۱۰ نفر هم در رشته آزاد انتخاب شده و برای مسابقات جهانی آماده می‌شوند.

 به گفته وی در شهرستان بروجرد ۲۰ قهرمان کشتی گیر ناشنوا فعالیت دارند که تا کنون موفق به کسب سه مقام برتر جهانی شده اند و در این دوره از مسابقات نیز حضور خواهند داشت.

 رئیس هیات کشتی بروجرد تصریح کرد: بروجرد برای نخستین بار است که میزبان قهرمانان کشتی ناشنوایان سراسر کشور است که هم اکنون مسابقات آغاز شده و فردا جمعه بعد از پایان مسابقات برگزیدگان راه یافته به مسابقات جهانی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/م

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ناشنوای قهرمانی کشور در بروجرد آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.