مسابقات کشتی ناشنوایان؛

برگزاری مسابقات کشتی ناشنوایان قهرمانی کشور به میزبانی لرستان

رئیس هیات ناشنوایان لرستان از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ناشنوایان قهرمانی کشور در سالن طالقانی شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد خسروی رئیس هیات ناشنوایان لرستان با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی ناشنوایان، اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ناشنوایان قهرمانی کشور به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با عنوان یادواره شهدای منا ۲۳ و ۲۴ آذرماه در سالن طالقانی شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد.

رئیس هیات ناشنوایان لرستان با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور دارند، بیان داشت: این تعداد ورزشکار از ۱۸ استان کشور حضور پیدا کردند.

خسروی تصریح کرد: هر کدام از رشته‌های فرنگی و آزاد در ۱۰ وزن برگزار می‌شود و نفرات برگزیده هر وزن توسط کمیته فنی انتخاب و راهی اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان می‌شوند.

وی از حضور ۲۰ ورزشکار لرستانی در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: تیم لرستان تیم کاملی است به‌نحوی‌که ۱۰ ورزشکار در رشته آزاد و ۱۰ ورزشکار نیز در رشته فرنگی به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیات ناشنوایان لرستان یادآور شد: کشتی در لرستان از سابقه طولانی برخوردار بوده و در بخش‌های ناشنوایان نیز توفیقاتی را کسب کرده است، به‌گونه‌ای که سال گذشته کشتی ناشنوایان لرستان در مسابقات قهرمانی کشور در دو رشته فرنگی و آزاد رتبه نخست را کسب کرد.

انتهای پیام/م

مسابقات کشتی ناشنوایان قهرمانی کشور به میزبانی لرستان برگزارمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.