محور عدالت؛

پیشگیری عالمانه وخلاقانه

فرمانده انتظامی لرستان گفت: پیشگیری باید عالمانه وخلاقانه باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردارحاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان افزود: از محور عدالت خارج نشوید و همیشه حق و حقوق مردم و پرسنل را براساس عدالت بپردازید.

سردار مهدیان نسب در ادامه توجه به نظارت را با اهمیت برشمرد و افزود: نظارت باعث کنترل و متوازن شدن مجموعه می‌شود پس لازم است این موضوع به طور مرتب در دستور کار پلیس باشد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این مطلب که شما برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم خدمت می‌کنید گفت: یقین داشته باشید که اجر شما را خدا می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی در بخشی دیگر از سخنان خود به ویژگی مدیر اشاره کرد و افزود: توان افزایی مدیریتی بخشی ذاتی و بخشی اکتسابی است و از ویژگی رفتاری مدیر موفق این است که اول باید نگاهش به ماموریت نگاهی اعتقادی باشد.

وی در ادامه به موضوع پاسخگویی به مطالبات مردم پرداخت و تاکید کرد: پاسخ به موقع به مطالبات مردم نقش موثر و کلیدی در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی را ایفا می‌کند.

سردار مهدیان نسب در پایان به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: انضباط خواهی، نظارت و توجه به امر به معروف و نهی از منکر باعث پیشبرد اهداف سازمان و رضایتمندی مردم خواهد شد.

انتهای پیام/م

پیشگیری بایدعالمانه وخلاقانه باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.