عقد تفاهم نامه اداره کل میراث فرهنگی با نگارخانه میلان ارومیه

با هدف معرفی آثار و ابنیه تاریخی آذربایجان غربی، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی و نگارخانه میلان منعقد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ فردین میلانی صدر مدیر مسئول نگارخانه میلان ارومیه عقد تفاهم نامه بین اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری و گالری  عکس میلان را اقدامی دو جانبه عنوان کرد و گفت : با اجرای مفاد این تفاهم نامه هم آثار تاریخی استان معرفی خواهند شد و هم بخش خصوصی ظرفیتهای خود را برای همکاری های مشترک نشان خواهد داد .

وی یادآور شد : امیدواریم در ایام پیک مسافرت بتوانیم آثار و ابنیه تاریخی و هم چنین جاذبه های گردشگری استان را به مسافران داخلی و خارجی معرفی کنیم .

برهمین اساس برگزاری نمایشگاه های مختلف جهت معرفی پتانسیل های میراث فرهنگی استان در زمینه های آثار و ابنیه تاریخی ،‌ مردم شناسی و گردشگری از جمله موضوعات مهم این تفاهم نامه بود که مقرر شد براساس قوانین جاری نظام مقدس جمهوری اسلامی و حسن اخلاق و رفتار های حرفه ای انجام شود .

 نگارخانه میلان  ارومیه در خیابان امین- خیابان ارمغان نبش کوچه 7 واقع شده و بعنوان یکی از گالری های فعال در کارهای فرهنگی ارومیه محسوب می شود .

انتهای پیام/م

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل میراث فرهنگی و نگارخانه میلان ارومیه منعقدشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.