اجرای مانور پلیس و نیروهای امداد رسان همزمان با آغاز طرح زمستانی در گیلان

طرح زمستانی پلیس راه ، نیروهای امدادی و راهداری گیلان امروز با مانور امکانات و تجهیزات در رشت آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان امروز در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس و نیروهای امداد رسان گیلان گفت:حفظ و ارتقاء ایمنی راه ها در گرو تعامل منطقی مجموعه دستگاه های دست اندرکار در طرح زمستانی است و مسافران  نیز با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس می توانند نتایج حاصل از اجرای طرح زمستانی را ارتقاء بخشند.
 

وی افزود : برنامه ریزی درست ، هشدارهای به جا و واکنش سریع از الزامات حصول نتایج مطلوب در طرح های جاده ایی است.

استاندار گیلان همچنین از آمادگی استانداری برای حمایت کامل از نقش آفرینان طرح زمستانی خبر داد و افزود : برای جلوگیری از مسدود شدن راه های مواصلاتی به ویژه محورهای برف گیر حفظ آمادگی و حضور مستمر نیروها الزامی است. 

سرهنگ مهرداد مهرگان جانشین فرماندهی انتظامی گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه طرح زمستانی تا بیستم اسفند ماه ادامه می یابد گفت : 400 واحد گشتی از نیروهای پلیس به استعداد بیش از هزار نفر در این طرح نقش آفرینی می کنند.
وی  افزود :  بلافاصله پس از اتمام طرح زمستانی ، طرح ویژه نوروز پلیس آغاز خواهد شد.

محمد رضا نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ایی گیلان نیز از مشارکت 41 گروه راهداری در طرح زمستانی امسال خبر داد و گفت : 482 راهدار با 274 دستگاه ماشین آلات راهداری در 16 راهدارخانه  ثابت و 9 راهدارخانه  سیار استان مستقرند و 352 کیلومتر از جاده های برف گیر استان گیلان را پوشش می دهند.

مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز تعداد نیروهای امدادگر و واکنش سریع هلال احمر در طرح زمستانی را 200 نفر اعلام و تصریح کرد : این افراد با 70 دستگاه خودرو و یک دستگاه بالگرد در 20 پایگاه ثابت و سیار استان مستقرند تا در مواقع بروز حوادث ایفای نقش کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

 آغاز طرح زمستانی پلیس و نیروهای امداد رسان در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.