رئیس اداره امور شعب بانک ملی لرستان :

فاز بسته‌بندی صنایع غذایی گهر راه اندازی می شود

رئیس اداره امور شعب بانک ملی لرستان از تلاش برای راه‌اندازی فاز بسته‌بندی مجموعه صنایع غذایی گهر دورود خبر داد.

   به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بیژن مقدم بیرانوندگفت: بانک ملی از گروه آریا مطالباتی داشت و به همین دلیل بر اساس تصمیمات اتخاذ شده چند واحد تولیدی در کشور به صورت قهری به این بانک واگذار شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس شرکت صنایع غذایی گهر دورود با ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان به بانک ملی واگذار شده است.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی لرستان عنوان کرد: اکنون نیز بانک ملی در حال سرمایه‌گذاری در کارخانه صنایع غذای گهر دورود بوده و تاکنون سه خط تولیدی این مجموعه فعال شده‌اند.

مقدم بیرانوند اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته پروانه بهداشتی این کارخانه از معاونت غذا و دارو مجوز لازم را اخذ کرده و از روزهای آینده تولیدات این شرکت با برند خودش در بازار عرضه خواهند شد.

وی گفت: اکنون شاهد تولید آب معدنی، پت و انواع درب در این مجموعه هستیم و شرایط برای اشتغال‌زایی ۷۰ نفر نیز مهیا شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به تلاش برای راه‌اندازی خط بسته‌بندی این کارخانه، افزود: به دنبال ایجاد فاز بسته‌بندی انواع محصولات همچون حبوبات در شرکت صنایع غذایی گهر درود هستیم و تاکنون تلاش‌هایی برای واردات تجهیزات مورد نیاز این واحد تولیدی انجام شده که با تکمیل آن شرایط برای اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر دیگر مهیا خواهد شد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی لرستان عنوان کرد: البته در صورت تکمیل و راه‌اندازی فازهای مختلف این مجموعه شاهد نقش ویژه آن در توسعه اقتصادی استان لرستان خواهیم بود.

مقدم بیرانوند گفت: با توجه به شرایط کنونی در صورتی که مشتری و سرمایه‌گذار بسیار توانمندی آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در این کارخانه اعلام کنند بانک ملی نیز آماده واگذاری آن با شرایط خاص و ویژه‌ای خواهد بود.

انتهای پیام/د

تلاش برای راه‌اندازی فاز بسته‌بندی صنایع غذایی گهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.