احتمال شکایت فدراسیون فوتبال ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دادگاه عالی ورزش

در صورتی که AFC به برگزاری دیدار تیم های ایرانی و عربستانی به صورت رفت و برگشت رای ندهد فدراسیون فوتبال ایران شکایتش را در دادگاه CAS پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالی که کمیته مسابقات و هیئت اجرایی AFC با لغو قانون میزبانی تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث تاکید کرده اند که نمایندگان این کشورها باید در زمین خودشان به مصاف هم بروند اما اظهارات ویندسور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه بازی تیم های ایرانی و عربستانی در رقابت های فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا هم مانند ۲ سال اخیر باید در کشور بی طرف برگزار شود سبب شد تا مصوبات هیئت اجرایی AFC تحت تاثیر قرار بگیرد.

برهمین اساس مسئولان فدراسیون فوتبال ایران از AFC درخواست کرده اند با توجه به تاکید جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا بر جدایی فوتبال از سیاست، به بهانه اینکه دولت عربستان اجازه ورود تیم های سعودی به ایران‌را نمی دهد حق میزبانی تیم های ایرانی از نمایندگان این کشور را نادیده نگیرند.

طبق اعلام مهدی تاج اگر AFC به برگزاری دیدار تیم های ایرانی و عربستانی به صورت رفت و برگشت رای ندهد فدراسیون فوتبال ایران شکایتش را در دادگاه CAS پیگیری می کند تا از این نهاد ایرانی ها به حق خود برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
تیم ملی ایرانی انشالله صعود میکنه وقهرمان میشه
آخرین اخبار