عبداللهی:توجهی به شایعات نداریم و به دنبال کسب جام هستیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به حواشی این روز ها در مورد تیم توجهی نمی کنیم و تمام هدفمان کسب جام در رقابت های جام حذفی است.

نصراله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کلاس های توجیهی لیگ قهرمانان آسیا و قرعه آبی پوشان گفت: در لیگ قهرمانان آسیا، قرعه سختی نصیب استقلال ود و ما هم با حضور در کلاس های توجیهی به آخرین توصیه های لازم برای برگزاری این رقابت های آسیایی گوش کردیم و در نهایت روز گذشته نیز با اتمام این کلاس راهی ایران شدیم.

هدفمان کسب جام حذفی است

سرپرست استقلال درباره وضعیت این روز های تیم گفت: امیدوارم از این پس دیگر شاهد بوجود آمدن حاشیه برای استقلال نباشیم چرا که بازی جام حذفی را در پیش داریم و اکنون تمام فکر و ذهن ما کسب جام حذفی است و در نظر داریم با کسب جام در این رقابت ها بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم. به این ترتیب با قدرت بازی می کنیم و توجهی به شایعات نداریم.از طرفی بچه ها هم خوب تمرین می کنند تا بتوانند بهترین نتایج را در رقابت های پیش رو رقم بزنند.

استقلال و شفر با قدرت به کار خود ادامه می دهند

او درباره بحث استعفای شفر از استقلال بیان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم اما تمامی این موضوعات شایعه ای بیش نیست و استقلال و شفر با قدرت به همکاری خود ادامه می دهند.

باشگاه برای شفر خانه تهیه کرده است

عبداللهی درباره تهیه منزل سرمربی تیم افزود: تمامی اقدامات لازم برای تهیه منزل برای شفر صورت گرفته و در این میان او تنها باید سکونت خود را در این محل رسمی کند.

مطالبات اعضای تیم به زودی پرداخت می شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و سرمربی تیم گفت: با توجه به اقداماتی که افتخاری مدیر عامل باشگاه انجام داده قرار است به زودی با تزریق پول توسط حامی مالی، بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت شود و طبق اعلام افتخاری تا چند روز دیگر این امر میسر می شود.

بازیکنان به زودی در زمین صنایع دفاع تمرین می کنند

او در مورد حضور بازیکنان در زمین تمرین جدید گفت :تمامی کار ها و اقدامات لازم برای حضور در زمین تمرین جدید انجام شده و تنها با بر طرف شدن دیگر کار ها، بازیکنان می توانند به زودی در صنایع دفاع تمرینات خود را دنبال کنند. همچنین بازیکنان پس از 3 روز تعطیلی از فردا دور جدید تمرینات خود را آغاز می کنند.

یک مهاجم گلزن جذب می شود

عبداللهی درباره لیست ورودی و خروجی شفر بیان کرد:به دلیل اینکه ایران نبودم به همین منظور از لیست مازاد شفر که به باشگاه ارائه داده بی اطلاع هستم و اما در مورد لیست ورودی نیز باید بگویم به طور حتم همین روز ها اعلام می شود و نیاز به سر و صدا نیست.  قرار است طبق خواسته شفر یک مهاجم گلزن جذب کنیم. همچنین صحبت های لازم با بازیکنانی که در لیست مازاد هستند و یا اینکه خودشان قصد جدایی از تیم را دارند انجام می شود.

بازیکنان سرباز و مشکل خروج مانع برگزاری اردو در امارات شد 

او در مورد برگزاری اردوی جدید و لغو اردو در امارات بیان کرد :با توجه به مشکل سربازی برخی بازیکنان و خروج آنها، زمان کافی برای فراهم کردن برگزاری اردوی امارات نداشتیم و به نظرم بازیکنان در همین تهران تمرینات خود را دنبال خواهند کرد چرا که تا زمان بازی بعدی فاصله زیادی باقی نمانده است.

اختلاف شفر و افتخاری شایعه ای بیش نیست

عبداللهی درباره اینکه مطرح شده افتخاری و شفر اختلاف دارند افزود :تا جایی که من اطلاع دارم افتخاری و شفر اختلافی ندارند و مدیر عامل باشگاه همیشه خواسته های شفر را بر آورده کرده است. بنابراین صحبت هایی که درباره اختلاف این 2 نفر مطرح می شود شایعه ای بیش نیست.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار