گرشاسبی: امیدواریم AFC جوانمردی را سرلوحه کارش قرار بدهد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: انتظار داریم كنفدراسيون فوتبال آسيا همان منشور المپيک و فيفا را در سرلوحه كارش قرار دهد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گرشاسبى درباره جلسه امروز گفت: جلسه هماهنگى خوبى بود كه تاج و كفاشيان در جلساتى كه براى بحث رفت و برگشت بازى ها در ليگ قهرمانان آسيا بود امروز برگزار شد و گزارشى هم ارائه شد تا ٤ باشگاه شركت كننده در اين رقابت ها بيشتر در جريان مسائل قرار گيرند.

AFC جوانمردی را سرلوحه کارش قرار بدهد

او ادامه داد: اکنون هم انتظار داریم كه كنفدراسيون فوتبال آسيا همان منشور المپيک و  فيفا كه بحث جوانمردى و عدالت محورى است را در سرلوحه كارش قرار دهد و آنچه كه حق قانونى ماست به شكل رفت و برگشت برگزار شود. هواداران ما دوست دارند در كشور خودشان ميزبان باشند و از نزديک بازى را تماشا كنند و تيمشان از امتيازات ميزبانى بهره لازم را بدست آورد. امیدوارم  بتوانيم امسال به راحتى به فينال جام باشگاه هاى آسيا برسيم.

گرشاسبى ادامه داد: این موارد جزو خواسته هاى اولیه است که باید از سوی AFC رعایت شود. تعريف ليگ هم مشخص است يعنى رفت و برگشت. با وجود اين اگر كشورى بخواهد بهانه بياورد به نظر من قانونى نيست و بايد بگويم كشور ما امن ترين كشور است.در تمام دنيا اتفاقات شديد و ناگوار رخ مى دهد اما خداروشكر در كشور ما چنين مسائلى وجود ندارد كه آنها بخواهند بهانه بگيرند.

بازی ها لیگ قهرمانان امسال به صورت رفت و برگشت انجام می شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که گویا دبیرکل کنفدراسیون آسیا با عربستانی‌ها لابی کرده است گفت:کمیته مسابقات AFC با اکثریت آرا رای داده است که بازی‌ها رفت و برگشت باشد. کمیته اجرایی AFC هم که مصوبات کمیته مسابقات را بررسى كند آنها هم همین برنامه را در دستور کار خود قرار داند و اكنون مطمئن هستیم امسال بازى به صورت رفت و برگشت انجام مى شود.

از باشگا امتیازی کسر نمی شود

 او در مورد پرداختى هاى بازيكنان خارجى پرسپوليس و پرونده هاى شكايتى آنها گفت: مشكل خاصى وجود ندارد و دفاع كرديم و مبلغى را هم براى دفاعيه پرداخت و پيگير مسئله هستيم .مطمئنا از باشگا امتیازی کسر نمی شود.

در روزهای آینده تمدید قرارداد برانکو را نهایی می کنیم

 او درباره وضعيت برانكو در پرسپوليس گفت: صحبت هاى اوليه انجام شده و مشكلى وجود ندارد .اين تمديد انجام شده است و هواداران نگران نباشند .ظرف يكى دو روز آينده وضعيت نهايى مى شود.

گرشاسبى در مورد صحبت هاى كى روش و درخواست آن مبنى در اختيار گرفتن بازيكنان گفت: در اين مورد قبلا توضيحاتى را بيان كردم.ما چيزى به صورت مكتوب به دستمان نرسيده است. قطعا اگر فدراسيون اين درخواست به دست ما برساند در اين مورد نظر كادر فنى و برانكو را مى خواهيم و در نهايت تصميم گيرى مى كنيم.

در مورد پرونده آنتونی گولچ اجازه نخواهیم داد منجر به کسر امتیاز شود

 او در مورد پرداختى ٢٠٠ هزار يورويى تركاشوند به گولج گفت: همه اين موارد شايعه است و كسى هم كه اين حرف ها را مى زند فقط گناه خود را افزايش مى دهد. تمام اسناد مشخص و روشن است. تركاشوند هم فردى خستگى ناپذيز در پرسپوليس بود كه بخش عمده افتخارات اين تيم از دوندگى و هماهنگى هاى او بوده است.

سرپرست پرسپوليس در مورد ميزبانى تيم هاى ايرانى گفت:ما هميشه اميدوار هستيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار