تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره "بهشت در قاب تصویر

زمان ارسال آثار به جشنواره بهشت در قاب تصویر" تا پایان آذرماه جاری تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس دفتر تخصصی سینما  گفت: در  این جشنواره که به همت دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان  برگزار می شود  تولیدات رسانه ای تصویری مراکز فرهنگی و هیئت‌های مذهبی استان به معرض تماشا قرار می گیرد .

مصطفی حیدری افزود:   هدف اصلی این جشنواره  در اولویت اول توانمند سازی آثار فرهنگی و عرضه درست آثار مراکز فرهنگی می باشد.

به گفته وی  این جشنواره شامل بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن، اینفوموشن، کلیپ تصویری، کلیپ صوتی و فیلم‌نامه است .

رئیس دفتر تخصصی سینما بیان کرد: از جمله بخش‌های ویژه حاضر در این جشنواره می توان به  موضوعاتی چون "تجلی قرآن در جامعه" و "شهید حججی" با محوریت معرفی فعالان گمنام اشاره کرد.

مصطفی حیدری  با اشاره به اینکه مخاطبین جشنواره بهشت در قاب تصویر فعالان مراکز فرهنگی و هیئت های مذهبی هستند افزود: این جشنواره با ایجاد بستری مناسب جهت شناسایی، معرفی و حمایت از استعدادهای جوان مراکز فرهنگی در عرصه‌های هنری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه  باتوجه به ارتقا کیفیت اثار استقبال از این جشنواره هرسال روبه افزایش است و این امر سبب شده تا امسال جدا از جنبه رقابتی  برنامه‌ای برای جمع‌آوری آثار برتر  نیز در نظر گرفته شود.

 رئیس دفتر تخصصی سینما گفت: علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین جشنواره "بهشت در قاب تصویر" می ‌توانند در زمینه موضوعات مذهبی، آیینی چون سوگواره‌ها، میلاد و اعیاد اهل بیت(علیهم السلام)، مناسبت‌های ملی مذهبی، ویژه برنامه‌هایی چون اعتکاف، روز عرفه، مهدویت و دیگر موضوعاتی مانند نهضت جهانی انتظار، گفتمان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فرهنگ پایداری و سبک زندگی ایرانی اسلامی به ساخت و فعالیت در مورد آثار خود بپردازند.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آذرماه تمدید شده که هنرمندان و علاقه‌مندان برای فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با جشنواره و ثبت آثار و اطلاع از قوانین شرکت در جشنواره می‌توانند به آدرس اینترنتی WWW.SIMORGHFILMESF.IR مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره بهشت در قاب تصویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.