فراخوان جشنواره رسانه‌های نوشتاری و دیجیتال قرآن و عترت فارس

فراخوان جشنواره رسانه‌های نوشتاری و دیجیتال قرآن و عترت فارس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید علی اصغر محدث مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و دبیر جشنواره گفت: علاقمندان می‌توانند در حوزه کاریکاتور و عکس، گزارش، خبر، سرمقاله، یادداشت و تیتر بخش رسانه‌های مکتوب و نیز مجازی شرکت کنند.

وی، شرایط و مقررات ویژه شرکت در این جشنواره را در معرض دسترس عموم بودن با بیش از یک هزار مخاطب اعلام کرد و افزود: تاریخ تولید و خلق آثار در همه بخش‌ها نباید قبل از سال ۱۳۹۴ باشد و شرکت اعضای هیات گزینش و داوری در جشنواره ممنوع است.

محدث بیان کرد: رسانه‌های مجازی متقاضی شرکت می‌بایست در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ایران ثبت شده باشند، اثر و اجزای به کار رفته در پایگاه اینترنتی و نوشتاری، نباید مغایر قوانین و مقررات جاری کشور باشد، حقوق مادی و معنوی پدیدآورندگان آثار به کار رفته در پایگاه اینترنتی یا رسانه نوشتاری، براساس قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران باشد.

دبیر جشنواره رسانه‌ای قرآن و عترت ادامه داد: علاقمندان می‌توانند تا ۲۲ آذر آثارشان را به نشانی شیراز، بلوار ایثار، ساختمان شماره ۲ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، طبقه دوم- معاونت قرآن و عترت دبیرخانه جشنواره ارسال و برای ارسال و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www.quranfars.com مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بیان داشت: اهداف این جشنواره تبلیغ، ترویج و گسترش آموزه‌های قرآن و عترت، ایجاد تحرک و شور قرآنی در بین اقشار مختلف، تقویت تفکر دینی و معنا بخشیدن به زندگی در پرتو آموزه‌های قرآن و عترت، معرفی دستاورد‌ها و توانمندی‌های حوزه رسانه با موضوع قرآن و عترت، شناسایی استعداد‌های حوزه رسانه‌ای و حمایت از آثار دینی و قرآنی آنان است.

محدث افزود: موضوع بخش اصلی جشنواره شامل قرآن عترت شامل زندگی و سیره پیامبران، زندگی و سیره پیامبر اسلام، اقتباس از داستان‌های قرآن کریم، داستان‌های قرآن و عترت، تمثیل‌های مرتبط با قرآن و عترت، زندگی و سیره دیگر شخصیت‌های قرآنی، زندگی و سیره معصومین الهی از دیدگاه قرآن، فرهنگ ایثار، شهادت، ارزش‌های قرآن وعترت در قالب ارزش، مضامین و معارف دینی و قرآنی، معارف قرآن و اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه دیگر موضوع‌های جشنواره هنر اسلامی‌ایرانی مبتنی بر تعالیم قرآن، دایره المعارف اینترنتی و دانشنامه برخط، فرهنگ مهدویت، سبک زندگی اسلامی، توسل و زیارتنامه‌ها و ترویج معارف قرآنی و اهل بیت علیهم‌السلام است، تصریح کرد: موضوع بخش ویژه جشنواره رسانه‌های دیجیتالی هفته قرآن و عترت شهدای مدافع حرم است.

جشنواره رسانه‌های نوشتاری و دیجیتال قرآن و عترت فارس دی ماه در شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره رسانه‌های نوشتاری و دیجیتال قرآن و عترت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار