ایران قهرمان تورنومنت چهارجانبه فوتسال شد

تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود در فوتسال دوستانه چهارجانبه اصفهان با پیروزی قاطع توانست روسیه را شکست دهد و قهرمان این مسابقات شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه در چهارچوب مسابقات دوستانه فوتسال اصفهان در آخرین دیدار خود به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این بازی با برتری یک گله ایران به پایان رسید و در نیمه دوم تیم ملی روسیه برای جبران این گل به میدان آمد؛ تیم ملی ایران هم در این بازی دوستانه تلاش کرد تا کارهای دفاعی را تمرین کند.

شاگردان سیدمحمد ناظم‌الشریعه در نیمه دوم هم موقعیت‌هایی را بروی دروازه حریف ایجاد کردند اما در این نیمه موقعیت‌های تیم ملی روسیه به مراتب بیشتر و خطرناک‌تر بود.

پس از گل دوم تیم ملی روسیه رو به بازی پاور پلی آورد این در حالی است که تا پایان بازی بیش از 9 دقیقه زمان باقی بود و همین موضوع فشار زیادی را به بازیکنان تیم ملی وارد کرد.

در لحظاتی که تیم ملی روسیه به دنبال فشار برای جبران نتیجه بود، دفع توپ اتفاقی علیرضا رفیعی وارد دروازه روس‌ها شد تا سومین گل ایران به صورت اتفاقی به دست آید و سرمربی روسیه هم بلافاصله درخواست تایم اوت کرد.

تیم ملی ایران در بازی آخر خود کمی به تیم سوم جام‌جهانی نزدیک شد و توانست با مالکیت توپ در زمین و ارائه یک بازی منطقی، علاوه بر تمرین تاکتیک‌های تدافعی و حمله نتیجه خوبی را هم کسب کند.

گل چهارم ایران هم بروی یک ضدحمله در بازی پاور پلی روسیه به ثمر رسید تا ایران میزبان مسابقات جام‌جهانی را با 4 گل بدرقه کند و نخستین شکست این تیم را تحمیل کند.

 

انتهای پیام/م

 

ایران با شکست روسیه قهرمان تورنومنت چهارجانبه فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.