واحد‌های تولیدی به رفتارشناسی رقباء و مشتریان خود بپردازند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: واحد‌های تولیدی باید با مطالعه بازار و رفتارشناسی رقباء و مشتریان خود در داخل و خارج از کشور، روش‌ها و راهبرد‌های مناسبی را برای تولید محصولات مورد نیاز بازار خود اتخاذ کنند.

واحد‌های تولیدی به رفتارشناسی رقباء و مشتریان خود بپردازندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛جعفرصادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت:امروزه واحد‌های تولیدی باید با مطالعه بازار و رفتارشناسی رقباء و مشتریان خود در داخل و خارج از کشور، روش‌ها و راهبرد‌های مناسبی را برای تولید محصولات مورد نیاز بازار خود به منظور رقابت با رقبای خود اتخاذ و برای بقاء در بازار همواره به روز باشند.

وی گفت: علاوه بر آن واحد‌های صنعتی و تولیدی باید با توجه به سهم بازار و فروش خود در انتخاب روش‌های تأمین مالی خود دقت لازم را به کار گرفته و برای تأمین نیاز مالی خود متکی به تسهیلات بانکی نباشند بلکه از سود حاصل از فروش محصولات خود نسبت به توسعه یا نوسازی واحد خود اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه یکی از الزامات واحد‌های تولیدی، دریافت نشان و علامت استاندارد ملی است تصریح کرد: بی شک دریافت این نشان بیش از آنکه به نفع خریدار و مشتری باشد به نفع فروشنده و تولید کننده بوده، چون با داشتن علامت استاندارد ملی و بین المللی می‌توانند رضایت مشتریان را جلب و سهم بیشتری در بازار به خود اختصاص دهند.

وی بیان کرد: خوشبختانه آذربایجان‌غربی از پراکندگی صنعتی مطلوبی در تمامی نقاط استان و شهرستان‌های آن برخوردار بوده و این نقطه تمایز آذربایجان‌غربی از سایر استان‌ها است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در پایان بازدید از هر واحد جلسه جداگانه و اختصاصی برای بررسی مشکلات هر واحد برگزار و راهکار‌های مناسبی نیز برای حل این مشکلات اتخاذ کرد.

انتهای پیام/ن.م

بازدیدرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از واحد های تولیدی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.