ساخت سوئیت ملاقات خصوصی در زندان اهواز با کمک میلیاردی انجمن حمایت از زندانیان

مدیرکل زندان های خوزستان گفت: انجمن حمایت زندانیان اهواز 5 میلیارد ریال برای ساخت سوئیت های ملاقات خصوصی در زندان مرکزی این شهر کمک کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به گزارش کانال اطلاع رسانی زندان های خوزستان، رضا پوستچی، مدیرکل زندان های خوزستان بیان داشت: در راستای توسعه خدمات حقوق شهروندی به زندانیان در زندان مرکزی اهواز، سایت ملاقات خصوصی با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان ساخته خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی می شود این پروژه در دهه فجر سال 1396به بهره برداری برسد.

پوستچی اذعان کرد: با توجه به تعطیل کردن زندان قدیم کارون اهواز و ایجاد زندان ‌مرکزی جدید با ارتقای کاربری مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی سابق استان، نیاز به ایجاد این سایت بسیار مشهود و ملموس بود.

مدیرکل زندان های خوزستان اظهار داشت: ملاقات خصوصی که ویژه زندانیان متاهل است به زندانی و همسر وی اعطا می شود و در تحکیم مبانی اخلاقی و محبت خانواده نقش به سزایی خواهد داشت.

این مقام مسئول از ارتقای چشمگیر فعالیت‌ها و خدمات انجمن حمایت از زندانیان اهواز در 18ماه اخیر خبر داد و تصریح کرد: این خدمات که 3 حوزه زندانی، خانواده زندانی و زندان را در بر می‌گیرد توانسته با توسعه اصولی و کیفی خدمات حمایتی خود نقش تاثیرگذاری در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه در حوزه خانواده های بی ‌سرپرست زندانیان مرکز استان و همچنین ارتقای کیفیت خدمات اصلاحی و تربیتی و زندانبانی اسلامی و توسعه خدمات مجموعه حقوق شهروندی به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/گ

کمک مالی انجمن حمایت زندانیان خوزستان به زندان اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.