اعمال قانون برای 1548 راننده متخلف در اردبیل

از ابتدای ۳ ماهه سوم امسال یک هزار و ۵۴۸ راننده قانون‌گریز و حادثه‌آفرین اعمال قانون شده و ۲۵۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ رحیم آقامحمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با بیان اینکه مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برابر وظایف ذاتی و رسالت خود مأموریت تأمین امنیت ترافیکی و انتظام بخشی به عبور و مرور را با حداکثر توان انجام می‌دهند، اظهار داشت: پایبندی به قوانین و مقررات و مشارکت اجتماعی در ارتقای ایمنی تردد توصیه همیشگی پلیس است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای 3 ماهه سوم امسال یک هزار و 548 راننده قانون گریز و حادثه آفرین اعمال قانون شده و 255 دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف شده است افزود: رعایت حقوق شهروندی یکی از مؤلفه های مهم پیشگیری از تصادفات و حوادث رانندگی بوده و گامی مهم در روان سازی ترافیک است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از برخورد قاطع پلیس با رانندگان متخلف خبر داد و گفت: با هدف تأمین امنیت ترافیکی، افزایش ایمنی عبور و مرور، ارتقاء آرامش سفر و از همه مهم تر انتظام بخشی ترافیکی پلیس با رانندگان قانون گریز و حادثه آفرین برخورد قاطع، قانونی و بدون اغماض خواهد داشت.

آقامحمدی با تأکید بر اینکه رانندگان در نبود پلیس هم قانونمند رانندگی کرده و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند، تصریح کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در نقاط مختلف شهر حضوری هدفمند و اثربخش داشته و در کنار کنترل محسوس رفتارهای ترافیکی به صورت نامحسوس نیز ایفای نقش می‌کنند‌، تا شهروندان و رانندگان در امنیت کامل ترافیکی به امورات خود رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام/ع

توقف 255 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.