نماینده مردم اردبیل در مجلس؛

شهرداری اردبیل توانایی خود را در توسعه شهری به اثبات رسانده است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری اردبیل در سال های اخیر توانایی خود را در توسعه شهری به اثبات رسانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل در جلسه مشترک با مدیران شهرداری اردبیل با اشاره به اهمیت مدیریت شهری گفت: بیش از 70 درصد مردم در شهرها  زندگی می کنند و مستقیما با شهرداری ها در ارتباط هستند که این موضوع فشار کاری مدیریت شهری را افزایش  می دهد.

وی ارزش کار شهرداری ها را  بسیار بالا عنوان کرد و گفت: شهرداری اردبیل در سالهای اخیر با اجرای پروژه های متعدد در شورابیل و همچنین پروژه بزرگ پل قدس که به عنوان ضروری ترین پروژه برای شهر محسوب می شود و تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و توانایی خود را در توسعه شهر به اثبات رسانده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین از اقدام ارزشمند شهرداری اردبیل در بازسازی عمارت شهرداری اردبیل قدردانی کرد و افزود: این پروژه قدم بزرگی در ماندگاری و انتقال تاریخ شهر اردبیل بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه در نیمه اول سال جاری 235 هزار تن آسفالت در سطح شهر توزیع شده است گفت: در شرایط اقتصادی کنونی این اقدام قابل تقدیر است.

حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل نیز در این جلسه با طرح برخی مشکلات و موانع بر سر راه شهرداری اردبیل در توسعه هر چه بیشتر شهر اردبیل مساعدت نمایندگان مجلس را خواستار شد.

وی خاطر نشان کرد :در شرایط پیش رو هیچ اعتباری از محل اعتبارات عمومی و اعتبارات خاص دولتی به شهرداری اردبیل داده نشده است .

لطف اللهیان تصریح کرد: اعتبارات تمام پروژه های عمرانی که در سطح شهر انجام گرفته است و با توجه به شرایط آب و هوایی گاه با سرعت بالا و گاه با سرعت کمتر پیش رفته به طور کامل از منابع داخلی شهرداری تامین شده است.

وی همچنین به پل داروپخش اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با اعتبار داخلی در حال اجراست و با سرعتی که پیش می رود امیدواریم در سال آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ح

توزیع 235 هزار تن آسفالت در سطح شهر اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.