آغاز فعالیت نخستین زن شهردار استان اردبیل در خلخال

فاطمه جوادی به عنوان نخستین زن شهردار خلخال در تاریخ شهرداری های شهرهای استان اردبیل معرفی شد و تصدی امور شهرداری این شهر را بعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جعفر فهیمی، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری خلخال که با محوریت معارفه سه شهردار جدید شهرهای خلخال، کلور و هشجین برگزار شد، عامل اصلی انتخاب نخستین شهردار زن استان اردبیل در خلخال توسط شورای اسلامی این شهر را غنای فرهنگی و قدمت مدنیت موجود در این منطقه دانست.

وی افزود: همت و حجب و حیای وصف نشدنی مردم خلخال همواره مانع از طرح مشکلات مردم این شهرستان و برجسته شدن مشکلات شده است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با قدردانی از عملکرد فرماندار خلخال در ایجاد وحدت و یکپارچگی در بین مردم و تلاش برای توسعه و عمران منطقه از فریدون بابایی به عنوان فرزند رشید این شهرستان یاد کرد که با توجه به علم و آگاهی وی از کمبودهای منطقه همواره برای رفع موانع و مشکلات مردم در تلاش است.

فهیمی همچنین گفت: انتخاب و معرفی شهرداران جدید از سوی شوراهای اسلامی در فضای عاری از هرگونه توصیه و فشار از جانب دستگاه های اجرایی و یا فردی ، جناحی و گروهی صورت گرفته و انتظار می رود شهرداران منتخب با توجه به اعتمادی که از سوی اعضای شوراهای اسلامی به آنها شده در عمران و آبادانی شهرها با تمام توان تلاش کنند.

وی افزود: حل مشکلات این منطقه مورد توجه مرکز استان و کشور بوده و حل مشکل اشتغال ، تکمیل پروژه های راهسازی و توسعه و رونق اقتصادی این منطقه در دستور کار استانداری اردبیل قرار گرفته و برای رونق این شهرستان با تمام توان تلاش خواهد شد.

وی اظهار کرد: با هدف استفاده کامل از ظرفیت ها و قابلیت های منطقه جنوب استان شهرستان های خلخال و کوثر به عنوان کانون های پایداری این استان انتخاب شده اند.

فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفتار صادقانه با مردم ، پرهیز از ارائه گزارش عملکرد کذب و دور از واقعیت و دوری از اعمالی همچون استفاده از فضای مجازی برای برجسته کردن خود و تخریب دیگران در فضای مجازی را از جمله وظایف مهم مسوولان دستگاه های اجرایی این شهرستان ذکر کرد.

وی گفت: تخصیص 2 هزار و 170 تن قیر رایگان به شهرداری خلخال در سال جاری نتیجه کار گروهی و پیگیری های نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس و همچنین استانداری اردبیل است.

در این مراسم با قدردانی از شهرداران قبلی شهرهای خلخال ، کلور و هشجین خانم فاطمه جوادی خوجین به عنوان شهرداری شهر خلخال ، پدرام موسوی شهردار شهر کلور و علی پرمون شهردار شهر هشجین معرفی شدند.


انتهای پیام/ح

شهرداران شهر خلخال، کلور و هشجین معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار