ارسال 574 اثر به دبیرخانه جشنواره افسران جنگ نرم در اردبیل

۵۷۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فعالیت‌های برتر علمی، فرهنگی دانشجویان و افسران جنگ نرم در اردبیل ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معین‌الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره فعالیت‌های برتر علمی، فرهنگی دانشجویان و افسران جنگ نرم در دانشگاه آزاد اردبیل اظهار داشت: این جشنواره به یاد رشادت‌های شهید مدافع حرم، مرتضی مسیب‌زاده در دفاع از حرم اهل بیت(ع) برگزار شد.

وی بیان کرد: پس از پایان مهلت فراخوان آثار در مجموع 574 اثر و 200 ممتاز تحصیلی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری نهایی 68 نفر از دانشجویان در رشته‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و عرصه فضای مجازی منتخب و تجلیل می‌شوند.

اسدی با گرامیداشت شصت و چهارمین بهار جنبش دانشجویی، وظیفه دانشجویان امروز را تعالی کشور در همه ابعاد دانست و افزود: همه باید تلاش کنیم تا علاوه بر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، زمینه‌های پیشرفت هر چه بیشتر کشور را فراهم کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره فعالیت‌های برتر علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم  شناساندن چهره‌های جوان و پر انرژی به جامعه علمی و فرهنگی استان و کشور است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب از سال‌ها پیش نهضت علمی و نرم افزاری را مطرح کردند که این خود گویای اهمیت مسئله حرکت به سمت علم بوده و همه باید در این راستا تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم به اولویت‌های تعیین‌شده دست یابیم.

اسدی اظهار کرد: اقتدار امروز کشور در گرو تبدیل دانش به ثروت است چرا که ایران اسلامی با تلاش فرزندانش در ابعاد مختلف نظامی و فرهنگی به اقتدار و صلابت رسیده ولی در جبهه اقتصادی موفقیتی حاصل نشده است که باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد.

 

انتهای پیام/ع

اقتدار امروز کشور در گرو تبدیل دانش به ثروت است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.