مديركل دفتر بازرسی استانداری قم ؛

تعيين تكليف وضعيت مالی پروژه فرودگاه قم تا پایان آذرماه

قربانی گفت:سهامداران،سرمايه گذاران و خريداران غرفه،فقط تاپايان آذرماه جاری مهلت دارندتامدارك خود رادر اختياراين هيأت قرار دهند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛عزیزالله قربانی ،مديركل دفتر بازرسی استانداری قم ،با اشاره به نتایج جلسات و پیگیری‌های صورت گرفته برای تعیین تکلیف مالی پروژه فرودگاه قم و منطقه نمونه گردشگری طرلاب اظهار کرد: در این راستا و با دستور مقام عالی استان و تمهیدات مسؤولان قضایی، هیأت کارشناسی ویژه ای از مهر ماه امسال تشکیل و در حال بررسی پرونده‌ها است.

وی با اشاره به این که هیأت کارشناسی ابتدای خیابان شهید فاطمی، جنب فروشگاه چینی حمید، طبقه سوم ساختمان مهر واحد 8 مستقر است تصریح کرد: سهامداران، سرمایه گذاران و خریداران غرفه در فرودگاه قم فقط تا پایان آذر ماه جاری مهلت دارند تا مدارک و مستندات خود را در اختیار این هیأت قرار دهند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قم با بیان اینکه این هیأت تا 30 آذر ماه، سه روز کاری در هفته(روزهای زوج)، پاسخگوی مراجعین خواهد بود و این زمان تمدید نخواهد شد افزود: ساعت کاری هیأت، صبح‌ها از ساعت 8 الی 14 و عصرها از ساعت 16 الی 20 است.

انتهای پیام/ح

پايان آذر ماه آخرين مهلت تعيين تكليف وضعيت مالی پروژه فرودگاه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار