مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

طرح خادم در استان سمنان اجرا می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : طرح ملی خادم در مناطق آسیب پذیر و محروم استان سمنان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن شكرالهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از اجرای طرح ملی خادم در مناطق آسیب پذیر و محروم استان سمنان خبر داد و گفت : در طرح ملی خادم پس از مراجعه داوطلبان هلال احمر به خانه ها و ارزیابی میزان آمادگی مردم، آموزش چهره به چهره ی راه های مقابله با بلایا و حفظ آمادگی پیش از وقوع حوادث و بلایا ، ارائه می گردد.


وی افزود: جمعیت هلال احمر فارغ از وابستگی های سیاسی، قومی و نژادی، وظیفه ارائه خدمات از جمله آموزش به عموم مردم را عهده دار است و برنامه ملی خادم (خانواده آماده در مخاطرات) با هدف ارزیابی خانواده ها در برابر خطرات و بلایای طبیعی همزمان با سراسر كشور در استان سمنان نیز در حال اجرا است.


وی تصریح کرد : برنامه طرح ملی خادم (خانواده آماده در مخاطرات) برای اولین بار در كشور در بین استان‌هایی كه دارای مهمانشهر اتباع مهاجرین هستند، در استان سمنان اجرا شد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: در همین راستا و با توجه به این که مهمانشهر اتباع سمنان در حال حاضر دارای جمعیت ساکن حدود 600 خانوار است و نیز با عنایت به آسیب پذیری سازه های موجود، جمعیت هلال احمر استان سمنان از ماه‌ها قبل با هماهنگی اداره کل امور اتباع و موسسه حامی( حمایت از پناهندگان ) ، مقدمات اجرای برنامه را در مهمانشهر فراهم آورده است.


شكرالهی اضافه كرد: همچنین به منظور بررسی زمینه های همکاری بیشتر بین جمعیت هلال احمر و اداره امور اتباع، پیش از آغاز طرح جلسه ای در محل مهمانشهر اتباع سمنان برگزار گردید که با درنظر گرفتن جمعیت جوان مهمانشهر، زمینه های همکاری در حوزه های فرهنگی، ورزشی و هنری در راستای توانمندسازی افراد و نیز کاهش آسیب های اجتماعی بررسی گردید و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


انتهای پیام / ه


جزئیات اجرای طرح خادم در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار