معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان;

امدادرسانی به مسافران در جاده‌های برف‌گير استان سمنان

در پی بارش برف و كولاك در شب گذشته ، امدادگران هلال احمر استان سمنان به 670 مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده ها امدادرسانی كردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی یحیایی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : به دلیل بارش برف در گردنه های برف‌گیر استان سمنان به ویژه در ارتفاعات شمال شهرستان مهدیشهر در شب گذشته، 200 مسافر و 53 خودرو به دلیل شرایط جاده اسکان موقت یافتند.

 

وی افزود : 86 خودرو از سوی امدادگران در پایگاه فولادمحله و 43 خودرو از سوی امدادگران پایگاه کوهستان شهمیرزاد در شهرستان مهدی‌شهر از گرفتاری در برف و کولاک رهاسازی شد.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر برای کمک رسانی به مسافران گرفتار در گردنه های برف‌گیر استان سمنان از ساعات ابتدایی شنبه شب اعزام شدند تصریح کرد: بیش از 200 نفر در 86 خودرو در برف و کولاک جاده فولاد محله گرفتار شده بودند که امدادرسانی به آنها انجام شد، امدادگران هلال احمر هنگام امدادرسانی به خودروهای در راه مانده، به سرنشینان خودروها 60 عدد کنسرو لوبیا، 6 بسته نان خشک، آب معدنی، چای و قند و پتو رساندند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : امدادگران هلال احمر به سرنشینان 32 خودروی گرفتار در کیلومتر 40 محور شاهرود- آزادشهر، 102 سرنشین 34 خودروی سبک و سنگین منطقه پاکمر و 2 خودرو حامل پنج سرنشین که در کیلومتر 46 محور شاهرود- آزادشهر در جنگل ابر گرفتار برف و کولاک شده بودند ، امداد رسانی کردند.


انتهای پیام / ه


امدادرسانی هلال احمر به  670 مسافر گرفتار در جاده‌های برف‌گير استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.